«А давайте разом інвестувати в комерційну нерухомість!» – таку пропозицію зробив українцям Андрій Журжій за лічені дні до російського вторгнення. Складно повірити, але ідея спрацювала. Тепер він затіяв краудфандинг 2 млрд грн на ТРЦ Ocean Plaza – лот, за який вже змагаються троє відомих інвестгравців і одна темна конячка. Наскільки реалістичний цей план
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Взагалі-то я вчитель фізичного виховання», – жартівливо починає розмову з Forbes Андрій Журжій, 45. Останні місяці він є завсідником новин ділових ЗМІ, які висвітлюють долю столичного ТРЦ Ocean Plaza. Це наразі найдорожчий обʼєкт комерційної нерухомості, конфіскований у російських власників.
Держава збирається приватизувати ТРЦ. Журжій – один із претендентів на актив. Цікаво не те, що колишній головний юрист Fozzy Group і депутат від «Самопомочі» кинув виклик найбільшим девелоперам – Вагіфу Алієву, Томашу Фіалі та Віталію Хомутинніку, а те, як Журжій хоче купити ТРЦ.
Він планує зібрати кілька мільярдів гривень, необхідних для приватизації, з тисяч приватних інвесторів. Наскільки реалістичний цей план?
Як «підчепити» вірус підприємництва
Журжій – випускник Чернігівського педуніверситету та Одеської юракадемії. Він приїхав у Київ у 2003‐му працювати юристом Ніжинського консервного заводу Fozzy Group Володимира Костельмана і партнерів. За два роки Журжій очолив юрслужбу ритейлера. Напівжартома каже, що саме в компанії Костельмана його заразили підприємництвом.
У 2008 році Журжій, продовжуючи працювати в Fozzy, заснував компанію з управління активами «Інвестиційні партнери», яка пропонувала послуги зі структурування бізнесу. «Ви можете структурувати бізнес в Україні з використанням корпоративних інвестфондів і мати модель оподаткування як податок на виведений капітал», – пояснює він. Цей бізнес досі успішно працює, в його управлінні – 65 фондів з активами на 45 млрд грн.
Серед клієнтів, окрім Fozzy Group (до 1 вересня 2023 року) – «Нова пошта», MTI, Sportlife, Rozetka, TerraFood.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.