«А давайте разом інвестувати в комерційну нерухомість!» – таку пропозицію зробив українцям Андрій Журжій за лічені дні до російського вторгнення. Складно повірити, але ідея спрацювала. Тепер він затіяв краудфандинг 2 млрд грн на ТРЦ Ocean Plaza – лот, за який вже змагаються троє відомих інвестгравців і одна темна конячка. Наскільки реалістичний цей план
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Взагалі-то я вчитель фізичного виховання», – жартівливо починає розмову з Forbes Андрій Журжій, 45. Останні місяці він є завсідником новин ділових ЗМІ, які висвітлюють долю столичного ТРЦ Ocean Plaza. Це наразі найдорожчий обʼєкт комерційної нерухомості, конфіскований у російських власників.
Держава збирається приватизувати ТРЦ. Журжій – один із претендентів на актив. Цікаво не те, що колишній головний юрист Fozzy Group і депутат від «Самопомочі» кинув виклик найбільшим девелоперам – Вагіфу Алієву, Томашу Фіалі та Віталію Хомутинніку, а те, як Журжій хоче купити ТРЦ.
Він планує зібрати кілька мільярдів гривень, необхідних для приватизації, з тисяч приватних інвесторів. Наскільки реалістичний цей план?
Як «підчепити» вірус підприємництва
Журжій – випускник Чернігівського педуніверситету та Одеської юракадемії. Він приїхав у Київ у 2003‐му працювати юристом Ніжинського консервного заводу Fozzy Group Володимира Костельмана і партнерів. За два роки Журжій очолив юрслужбу ритейлера. Напівжартома каже, що саме в компанії Костельмана його заразили підприємництвом.
У 2008 році Журжій, продовжуючи працювати в Fozzy, заснував компанію з управління активами «Інвестиційні партнери», яка пропонувала послуги зі структурування бізнесу. «Ви можете структурувати бізнес в Україні з використанням корпоративних інвестфондів і мати модель оподаткування як податок на виведений капітал», – пояснює він. Цей бізнес досі успішно працює, в його управлінні – 65 фондів з активами на 45 млрд грн.
Серед клієнтів, окрім Fozzy Group (до 1 вересня 2023 року) – «Нова пошта», MTI, Sportlife, Rozetka, TerraFood.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.