Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Заепіцентрити все. Олександр та Галина Гереги знову трансформують «Епіцентр». Як вони планують захопити індустрії ТРЦ, побутової техніки та навіть ринок АЗС

13 хв читання

Галина Гереша, Олександр Герега, Гереги, «Епіцентр» – найбільший власник комерційної нерухомості в Україні. Компанії належить 2,2 млн кв. м. Тепер вона хоче здавати частину в оренду. /надано пресслужбою

Олександр та Галина Гереги знову трансформують «Епіцентр». Фото надано пресслужбою

За 20 років Олександр і Галина Герега навчилися заробляти в чотирьох десятках сегментів ритейлу. Тепер, окрім агро, «Епіцентр» заходить на ринок девелопменту, енергетики, логістики й розваг. Де він зупиниться?

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Засновники «Епіцентру» Олександр та Галина Герега люблять символічні цифри: вони прихильники нумерології. Найбільший магазин за межами Києва відкрили на західній околиці Львова о 10 годині 10 хвилин 10 вересня 2022 року. Однак бізнес все ж таки важливіший за символізм: чекати місяць до ще більш красивої дати – 10:10 10.10.22 – не стали. Рекламні борди по всьому Львову обіцяли відвідувачам торговий центр «сміливого» формату.

Дійсно, більшість напрямів цього гігантського «Епіцентру» не схожі на ті, що є в інших магазинах мережі, бо мають розширені локації та нові концепції внутрішніх shop‐in‐shop зон. «Покупці на відкритті запитували: а де сам «Епіцентр»?» – розповів Олександр Герега у письмовій відповіді на питання Forbes. Він додав, що частина відвідувачів подумала, що «Епіцентр» здав усі площі в оренду іншим магазинам.

Не всі. Лише 10% площі заплановано для здачі зовнішнім орендарям. Львівський торговий центр – перший, де крім власних магазинів групи будуть сторонні гравці. До кінця року таких ТЦ буде вже три. На ринку комерційної нерухомості зʼявиться новий потужний гравець. А в імперії Герег додасться шостий напрям бізнесу після офлайн‐ та онлайн‐ритейлу, агро, виробництва, логістики та енергетики.

За два десятиліття після появи першого будівельного супермаркету біля київського ринку «Юність» група «Епіцентр» перетворилася на найбільшого непродовольчого офлайн‐ритейлера країни з виторгом майже $1,8 млрд, а її 71 торговий центр займає площу близько 2,2 млн кв. м. Для порівняння: це майже вдвічі більше, ніж сумарна площа магазинів двох найбільших фудритейлерів АТБ і Fozzy Group, разом узятих.

На будматеріали та товари для ремонту – базу, з якої починався бізнес Герег, – нині припадає трохи більше ніж 20% виторгу. «Епіцентр» – це вже давно не про будівництво. Він про все», – написав Герега.

В «Епіцентрах» зразка 2023‐го продається понад 4 млн товарів – від їжі до цементу. Плануючи свій перший магазин на початку нульових, подружжя Герег рівнялося на французький будівельний гіпермаркет Castorama, потім надихалося ритейлерами Walmart та Home Depot. Наразі група «Епіцентр» за розміром і наповненістю гіпермаркетів, а також набором суміжних бізнесів не схожа ні на світових ритейлерів, ні на вітчизняних.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні