4 травня компанія-розробник розумних кілець Oura оголосила про раунд інвестиції серії C на $100 млн. Серед нових інвесторів проєкту – український фонд Roosh Ventures, заснований вихідцями з Reface Сергієм Токаревим і Денисом Дмитренко. Про участь у раунді Forbes повідомили в компанії.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові числа
- Новий раунд очолили американські фонди Chernin Group і Elysian Park. Останній належить американській бейсбольній команді Los Angeles Dodgers.
- Загальна сума фінансування в Oura становить $148,3 млн. Раніше в проект серед інших вкладалися фінтехкомпанія Square, засновник Salesforce Марк Бениофф, актор Уілл Сміт і баскетболіст Шакіл О'Нілл.
- Сукупно компанія продала вже понад 500 000 пристроїв. 2019-го продажі склали $30 млн, 2020-го подвоїлися, повідомляє американський Forbes.
- У ході раунду оцінка компанії офіційно не розкривалася. Bloomberg із посиланням на близьке до операції джерело оцінив бізнес у $800 млн. За підрахунками Roosh Ventures, у майбутньому Oura може коштувати «мільярди долларів».
Контекст угоди
Oura – фінська компанія, 2013 року її заснували Карі Ківеля, Каркку Коскела і Петтері Лахтела. Основний продукт – кільце, яке відстежує якість сну за пульсом, температурою тіла, а також інтенсивністю руху. Дані збирають за допомогою інфрачервоних діодів, датчиків температури, акселерометра й гіроскопа. У роздріб пристрої продаються за ціною $299–399.
«Ми віримо, що сон – це, напевно, найважливіша річ для вашого здоров'я, яку не беруть до уваги», – розповів виконавчий директор Oura Харпром Сінгх Рай американському Forbes.
Партнери Roosh Ventures Сергій Токарев і Денис Дмитренко – активні користувачі кілець Oura. «Захопився ними настільки, що навіть став акціонером цієї компанії, – говорив Токарев в інтерв'ю Forbes у квітні 2021 року. – Гаджет допомагає зрозуміти, як швидко вночі нормалізується пульс. Якщо той прийшов у норму в першій половині ночі, значить, я точно відпочину». У Roosh Ventures кажуть, що давно розглядали проект для інвестицій, вперше обговорювати партнерство Дмитренко та CEO Oura почали в 2020 році.
Нове фінансування стартап витратить на посилення R&D-відділу, а також розробку інтелектуальних алгоритмів. Задумка – створити «персоналізованого асистента», який зможе давати підказки щодо стану здоров'я користувача. Зараз у штаті компанії близько 250 чоловік.
Ефективність роботи Oura і аналогічних пристроїв, які носять, поки що перевіряють учені, пише Forbes. Згідно з дослідженням, яке провели в Університеті Західної Вірджинії, Oura коректно оцінює кількість сну, але не завжди правильно пророкує, в якій фазі сну знаходиться користувач. Зате дослідження показали, що зняття даних про температуру тіла дає змогу передбачити застуду та інші захворювання до прояву очевидних симптомів.
Присторої, які носять, – конкурентна ніша. Так, на ринку розумних годинників лідирує Apple з часткою в 40%, говорить дослідження Counterpoint Research. Forbes називає в числі конкурентів Oura бостонський стартап Whoop, який відстежує якість сну за допомогою розумного браслета і залучив $100 млн при оцінці в $1,2 млрд у жовтні 2020 року.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.