Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Амбіції та можливості. YanGo, Петру Заставному і Тані Пренткович довелось відмовитись від успішної блогерської карʼєри. Чим зараз заробляють ці троє?

7 хв читання

Forbes поспілкувався з трьома зірками інфлюенс‐індустрії – Яном Гордієнком, Петром Заставним і Танею Пренткович – про досвід розвитку особистого бренду, вигорання та опанування нової справи. /колаж Анастасія Решетнік

Forbes поспілкувався з трьома зірками інфлюенс‐індустрії – Яном Гордієнком, Петром Заставним і Танею Пренткович – про досвід розвитку особистого бренду, вигорання та опанування нової справи. Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

12:17 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 12:17

Інфлюенсери – інтернет-зірки, що формують смаки, культурні норми і нерідко заробляють мільйони. Чи існує життя після кар’єри блогера-мільйонника? Forbes запитав про це трьох інфлюенсерів, що змінили професійну сферу або переживають кризу діяльності.

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Перший мільйон підписників на YouTube Ян Гордієнко, відомий під ніком YanGo, набрав ще до того, як закінчив школу в Краматорську. У 2025 році сумарно у нього 9,6 млн підписників у YouTube, Instagram та TikTok, однак останнім часом Гордієнка дедалі більше цікавлять проєкти поза власними соцмережами.

У США він розвиває агентство з менеджменту талантів на OnlyFans, продюсує блогерів‐новачків та є креативним директором AI‐стартапу засновника DMarket Володимира Панченка – PortalAI.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні