Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Амбіції та можливості. YanGo, Петру Заставному і Тані Пренткович довелось відмовитись від успішної блогерської карʼєри. Чим зараз заробляють ці троє?

7 хв читання

Forbes поспілкувався з трьома зірками інфлюенс‐індустрії – Яном Гордієнком, Петром Заставним і Танею Пренткович – про досвід розвитку особистого бренду, вигорання та опанування нової справи. /колаж Анастасія Решетнік

Forbes поспілкувався з трьома зірками інфлюенс‐індустрії – Яном Гордієнком, Петром Заставним і Танею Пренткович – про досвід розвитку особистого бренду, вигорання та опанування нової справи. Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

12:17 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 12:17

Інфлюенсери – інтернет-зірки, що формують смаки, культурні норми і нерідко заробляють мільйони. Чи існує життя після кар’єри блогера-мільйонника? Forbes запитав про це трьох інфлюенсерів, що змінили професійну сферу або переживають кризу діяльності.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — річний доступ до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Деталі та замовлення

Перший мільйон підписників на YouTube Ян Гордієнко, відомий під ніком YanGo, набрав ще до того, як закінчив школу в Краматорську. У 2025 році сумарно у нього 9,6 млн підписників у YouTube, Instagram та TikTok, однак останнім часом Гордієнка дедалі більше цікавлять проєкти поза власними соцмережами.

У США він розвиває агентство з менеджменту талантів на OnlyFans, продюсує блогерів‐новачків та є креативним директором AI‐стартапу засновника DMarket Володимира Панченка – PortalAI.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні