Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
12:17 хвилин
Інфлюенсери – інтернет-зірки, що формують смаки, культурні норми і нерідко заробляють мільйони. Чи існує життя після кар’єри блогера-мільйонника? Forbes запитав про це трьох інфлюенсерів, що змінили професійну сферу або переживають кризу діяльності.
Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.
Перший мільйон підписників на YouTube Ян Гордієнко, відомий під ніком YanGo, набрав ще до того, як закінчив школу в Краматорську. У 2025 році сумарно у нього 9,6 млн підписників у YouTube, Instagram та TikTok, однак останнім часом Гордієнка дедалі більше цікавлять проєкти поза власними соцмережами.
У США він розвиває агентство з менеджменту талантів на OnlyFans, продюсує блогерів‐новачків та є креативним директором AI‐стартапу засновника DMarket Володимира Панченка – PortalAI.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.