Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Дизайнери вкладають сотні тисяч гривень в участь у Тижнях моди. Із чого складається економіка фешн-шоу в Україні та за кордоном? Кейси Andreas Moskin, Gasanova, Jʼamemme і The Coat

4 хв читання

Показ Andreas Moskin 2024 Київ /Андрій Соколов

У показі бренду Andreas Moskin на Ukrainian Fashion Week взяли участь п'ятеро ветеранів, серед яких колишній командир стрілецього відділення київської ТрО Артем Мороз. Фото Андрій Соколов

Після чотирьох закордонних сезонів Ukrainian Fashion Week повернувся до Києва. Подію, що тривала з 1 по 4 вересня, відвідали близько 7000 людей. UFW більше не збирає іноземну пресу і закордонних баєрів, а витрати на покази ростуть. Чому українські дизайнери все ж готові вкладатися в шоу?

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Екскомандиру стрілецького відділення Артему Морозу потрібно близько десяти секунд, щоб закріпити протези ніг. Одягнений у чорний льняний костюм, він встає зі стільця і починає дефіле.

Мороз – один із пʼяти ветеранів, що взяв участь у показі бренду Andreas Moskin на третій день Ukrainian Fashion Week. Подія відбулася в Києві вперше з початку повномасштабної війни і зібрала близько 7000 відвідувачів, каже співзасновниця UFW Ірина Данилевська.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд