Український виробник професійних систем безпеки Ajax Systems Олександра Конотопського у 2022 році збільшив дохід та потужності виробництва. Компанія також активно наймала спеціалістів, йдеться у повідомленні Ajax за підсумками роботи за минулий рік.
Ключові факти
- «Попри всі виклики, у 2022-му ми збільшили дохід на 35%, а потужність виробництва виросла більше ніж у два рази відносно попереднього року. Відкрили завод у Туреччині, продовжили розширювати продуктові лінійки та стрімко набирати оберти», – зазначили в компанії.
- Ajax Systems продовжує найм і не скорочує персонал, кажуть в компанії. У 2022 році кількість співробітників склала 2620 осіб, що на 877 більше, ніж минулого року.
- На сьогодні Ajax присутній у 169 країнах світу. Це +39 нових країн за рік. Компанія вийшла на ринки Північної та Південної Америки (США, Канада, Аргентина, Уругвай та інші).
- До партнерської мережі компанії приєднуються лідери індустрії безпеки. Inaxsys тепер є офіційним дистриб’ютором Ajax у Канаді, а SS&SI – у США. В обох країнах партнерами Ajax Systems стали ADI та Wesco. На австралійському ринку компанія співпрацює з NAS Australia та SecuSafe. Оголошено партнерство з Microfal в Уругваї та з Getterson в Аргентині.
- Серед країн, які отримали нових дистриб’юторів – Латвія, Катар, Саудівська Аравія, Індонезія та Філіппіни.
- Ajax Systems увійшла до списку номінантів нагороди Security & Fire Excellence Awards 2022 у трьох категоріях: Виробник апаратних і програмних засобів безпеки року – Ajax Systems; Інновація року у сфері апаратних засобів безпеки – Ajax Systems із DualCurtain Outdoor; Продукт або послуга року у сфері програмних засобів безпеки – Ajax Systems із PRO Desktop 3.2.
Контекст
Ajax не розкриває фінансових показників. Декілька інвестаналітиків приблизно оцінили виторг Ajax у $150–200 млн і кажуть, що це високомаржинальний бізнес. Але за абсолютні цифри важливіший темп зростання: з 2018 року компанія виросла приблизно в 10 разів, каже Олександр Мацюк, Head of Growth мультипродуктової IT-компінії SocialTech, яка займається венчурними інвестиціями.
Україна вже давно не основний ринок, торік зайняла близько 10% продажів, тепер – ще менше. Інші топринки – Іспанія, Португалія, Італія, Франція і Скандинавські країни. «Найслабші ми у Східній Європі», – каже Олександр Конотопський. На черзі вихід у Таїланд, Індонезію, Сінгапур і Малайзію.
З великих ринків компанія не представлена у Бразилії та Китаї: перший – через високі мита, другий – через конкурентів. «Вони самі великий експортер електроніки, ми туди не дивимося», – каже Конотопський.
Диверсифікація продажів і географії виробничих потужностей робить бізнес більш стійким і нівелює країнові ризики. Конотопський з 2014 року будує бізнес-модель light assets. Основний постулат концепції – аби виробництво впродовж трьох місяців можна було перенести й розгорнути у будь-якій країні світу.
Конотопський став підприємцем року за версією «Forbes Україна». Нагородження «Forbes – підприємець року» відбулося 10 лютого минулого року у Києві.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.