Популярний у часи пандемії аудіододаток Clubhouse звільняє співробітників у рамках перезавантаження компанії, пише Engadget. У листі співробітникам повідомили, що організація зменшиться на понад 50%.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Засновники Пол Девісон та Рохан Сет сказали, що компанія, яка, як повідомляється, була оцінена в $4 млрд у 2021 році, «все ще добре фінансується», і додали, що «не відчувають негайного тиску з метою зниження витрат».
- У своєму листі до персоналу Девісон і Сет зазначили, що в міру того, як світ став відкритим після COVID, «багатьом людям стало важче знаходити своїх друзів у Clubhouse і вписувати довгі розмови у своє повсякденне життя».
- «Щоб знайти свою роль у світі, продукт має розвиватись. Щоб виправити це, нам потрібно перезавантажити компанію, виключити ролі та передати її невеликій команді, орієнтованій на продукт», – повідомили засновники.
- Далі вони додали, що будуть зосереджені на Clubhouse 2.0, і хоча не уточнили, як сервіс може виглядати в майбутньому, але він буде створений меншою командою.
Контекст
Clubhouse запустили в березні 2020 року. Вибух популярності Clubhouse стався на початку 2021 року, коли багато людей відчували себе ізольованими від суспільства через пандемію. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. До соцмережі приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск та Опра.
Кількість нових користувачів Clubhouse стрімко зростала, лише в лютому 2021 року в соцмережі було 9,5 млн завантажень, пише The Wrap. Однак, за даними Sensor Tower, у березні кількість завантажень знизилася на 72%, до 2,6 млн.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почали багато компаній. Пізніше засновник додатку усвідомив, що зростання відбулося «надто швидко», конкуренти почали клонувати сервіс, а все більше людей повернулися до своєї звичайної діяльності в міру ослаблення пандемії.
Clubhouse – не єдиний аудіосервіс, який зазнає труднощів. Spotify нещодавно закрив аудіододаток Greenroom, а Reddit закрив Reddit Talk у березні. Навіть Amazon и Meta щосили намагалися зберегти деякі зі своїх аудіопроєктів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.