Популярний у часи пандемії аудіододаток Clubhouse звільняє співробітників у рамках перезавантаження компанії, пише Engadget. У листі співробітникам повідомили, що організація зменшиться на понад 50%.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Засновники Пол Девісон та Рохан Сет сказали, що компанія, яка, як повідомляється, була оцінена в $4 млрд у 2021 році, «все ще добре фінансується», і додали, що «не відчувають негайного тиску з метою зниження витрат».
- У своєму листі до персоналу Девісон і Сет зазначили, що в міру того, як світ став відкритим після COVID, «багатьом людям стало важче знаходити своїх друзів у Clubhouse і вписувати довгі розмови у своє повсякденне життя».
- «Щоб знайти свою роль у світі, продукт має розвиватись. Щоб виправити це, нам потрібно перезавантажити компанію, виключити ролі та передати її невеликій команді, орієнтованій на продукт», – повідомили засновники.
- Далі вони додали, що будуть зосереджені на Clubhouse 2.0, і хоча не уточнили, як сервіс може виглядати в майбутньому, але він буде створений меншою командою.
Контекст
Clubhouse запустили в березні 2020 року. Вибух популярності Clubhouse стався на початку 2021 року, коли багато людей відчували себе ізольованими від суспільства через пандемію. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. До соцмережі приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск та Опра.
Кількість нових користувачів Clubhouse стрімко зростала, лише в лютому 2021 року в соцмережі було 9,5 млн завантажень, пише The Wrap. Однак, за даними Sensor Tower, у березні кількість завантажень знизилася на 72%, до 2,6 млн.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почали багато компаній. Пізніше засновник додатку усвідомив, що зростання відбулося «надто швидко», конкуренти почали клонувати сервіс, а все більше людей повернулися до своєї звичайної діяльності в міру ослаблення пандемії.
Clubhouse – не єдиний аудіосервіс, який зазнає труднощів. Spotify нещодавно закрив аудіододаток Greenroom, а Reddit закрив Reddit Talk у березні. Навіть Amazon и Meta щосили намагалися зберегти деякі зі своїх аудіопроєктів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.