Категорія
Новини
Дата

Clubhouse звільняє половину співробітників у спробі перезавантажити компанію

1 хв читання

Популярний у часи пандемії аудіододаток Clubhouse звільняє співробітників у рамках перезавантаження компанії, пише Engadget. У листі співробітникам повідомили, що організація зменшиться на понад 50%.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Засновники Пол Девісон та Рохан Сет сказали, що компанія, яка, як повідомляється, була оцінена в $4 млрд у 2021 році, «все ще добре фінансується», і додали, що «не відчувають негайного тиску з метою зниження витрат».
  • У своєму листі до персоналу Девісон і Сет зазначили, що в міру того, як світ став відкритим після COVID, «багатьом людям стало важче знаходити своїх друзів у Clubhouse і вписувати довгі розмови у своє повсякденне життя». 
  • «Щоб знайти свою роль у світі, продукт має розвиватись. Щоб виправити це, нам потрібно перезавантажити компанію, виключити ролі та передати її невеликій команді, орієнтованій на продукт», – повідомили засновники.
  • Далі вони додали, що будуть зосереджені на Clubhouse 2.0, і хоча не уточнили, як сервіс може виглядати в майбутньому, але він буде створений меншою командою.

Контекст

Clubhouse запустили в березні 2020 року. Вибух популярності Clubhouse стався на початку 2021 року, коли багато людей відчували себе ізольованими від суспільства через пандемію. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. До соцмережі приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск та Опра.

Кількість нових користувачів Clubhouse стрімко зростала, лише в лютому 2021 року в соцмережі було 9,5 млн завантажень, пише The Wrap. Однак, за даними Sensor Tower, у березні кількість завантажень знизилася на 72%, до 2,6 млн.

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почали багато компаній. Пізніше засновник додатку усвідомив, що зростання відбулося «надто швидко», конкуренти почали клонувати сервіс, а все більше людей повернулися до своєї звичайної діяльності в міру ослаблення пандемії.

Clubhouse – не єдиний аудіосервіс, який зазнає труднощів. Spotify нещодавно закрив аудіододаток Greenroom, а Reddit закрив Reddit Talk у березні. Навіть Amazon и Meta щосили намагалися зберегти деякі зі своїх аудіопроєктів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд