Додаток Threads почав втрачати активних користувачів після початкового буму /Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова
Категорія
Новини
Дата

Додаток Threads почав втрачати активних користувачів після початкового буму

1 хв читання

Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова

У новому додатку мікроблогів Threads від компанії Meta скоротилася кількість активних користувачів, а також зменшився час, який вони проводять у застосунку, пише СNBC із посиланням на дані SensorTower і SimilarWeb.

Ключові факти

  • Минулого тижня нова платформа соціальних мереж повідомила про рекордні 100 млн реєстрацій всього за пʼять днів, але, згідно з даними аналітиків, у сервісі спостерігається зниження цього показника та падіння залучення.
  • Дані компанії Sensor Tower, що займається маркетинговими дослідженнями, свідчать про значний спад активності користувачів з моменту запуску Threads: у вівторок і середу кількість щоденних активних користувачів платформи знизилася приблизно на 20% порівняно із суботою, а час, що витрачається користувачем, скоротився на 50% – від 20 хвилин до 10 хвилин.
  • Компанія Similarweb, що займається цифровими даними та аналітикою, показала аналогічні тенденції. Число активних користувачів Threads скоротилося більш ніж на 25% у період між піком 7 липня та понеділком для користувачів Threads на телефонах Android в усьому світі. 
  • Інформація від фірми також свідчить про те, що час використання додатка скоротився більш ніж наполовину, при цьому середня кількість часу, яку користувачі США витрачають на застосунок, впала приблизно з 20 хвилин 6 липня до 8 хвилин 10 липня.
  • «У вихідні ми помітили, що залучення знизилося, а в понеділок, за нашими оцінками, у Threads було 36,6 млн активних користувачів на Android», – сказав Девід Карр, старший менеджер з аналітики в Similarweb.

Контекст

6 липня Марк Цукерберг запустив власну альтернативу Twitter – Threads. Вона одночасно запрацювала у 100 країнах світу, зокрема і в Україні.

За лічені дні додаток подолав позначку в 100 млн завантажень. Це сталося швидше, ніж у ChatGPT, у якого пішло на це два місяці.

Twitter погрожує подати до суду на Meta, звинувативши її у переманюванні співробітників для створення конкурента. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд