Категорія
Новини
Дата

Gres Todorchuk посіли третє місце у світі серед ефективних незалежних агентств, за версією Effie Worldwide

PR-агентство Gres Todorchuk посіло третє місце у світі серед ефективних незалежних агентств, вперше увійшовши у топ-10. Про це свідчить опублікуваний Effie Worldwide рейтинг Effie Effectiveness Index 2021. Це щорічний рейтинг компаній, що стоять за найефективнішими маркетинговими зусиллями у світі.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • «Індекс Effie 2021 року відображає роботу, виконану в один із найскладніших періодів новітньої історії. Бренди та агентства, включені до цих рейтингів, продемонстрували невпинну відданість ефективності маркетингу та уособлюють завзятість, гнучкість та креативність у нашій глобальній галузі», – сказала Трейсі Алфорд, глобальна генеральна директорка Effie Worldwide. 
  • Рейтинг Effie Index 2021 відображає результати понад 4500 фіналістів та переможців одного глобального, чотирьох регіональних та 47 національних конкурсів Effie Awards, що проводилися по всьому світу з 1 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року.
  • «Effie Worldwide представила глобальний рейтинг ефективності комунікаційних агенцій. За цим рейтингом у Gres Todorchuk – перше місце в Європі і третє місце в світі. Ми перші в Європі. І треті в світі», – повідомила співзасновниця агентства Ярослава Гресь.
  • Вона нагадала, що команда Gres Todorchuk реалізовує проєкти на підтримку України та українського бізнесу. Головний з яких – фандрейзингова платформа United24.

Контекст

Ініціативу UNITED24 запустили на початку травня. Головний амбасадор – президент Зеленський. Його пост про запуск платформи зібрав понад $1 млн». Амбасадори залучають гроші для трьох напрямів: оборона та розмінування, медична допомога і відбудова України.  

Протягом першого тижня проєкт, який очолює міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, зібрав близько $26 млн донатів. За словами координаторки проєкту Ярослави Гресь, пожертвування вже здійснили донатори із 72 країн, найбільше зі США, Великої Британії, Франції, Канади та Німеччини.

Однак втома від благодійності зростає і в Україні, і у світі. Донатити стали менше. Forbes порахував, що за червень 20 найбільших фондів зібрали на підтримку України 3,1 млрд грн – це найменший місячний приріст із початку війни і на 28% менше, ніж у травні. «Більшість людей вважають, що вони зробили свій внесок, тому завести їх на нову історію дуже важко», – каже співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR та координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.  

Україні доводиться вигадувати все нові способи залишатись у фокусі світової уваги. В бою використовували креатив – Зеленський у вигляді голограми виступив на найбільшій у Європі технологічній виставці VivaTech. Про війну в Україні говорили зірки, як-от: співаки Пол Маккартні та Біллі Айліш, мільярдер і засновник корпорації Virgin Group Річард Бренсон, а також актор Шон Пенн

Новий етап – системна підтримка амбасадорами-зірками. Серед залучених UNITED24: голлівудський актор Лієв Шрайбер, футболіст і тренер Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, музичний гурт Imagine Dragons та креативний директор бренду Balenciaga Демна Гвасалія.

У вересні в Україні запустили маркетплейс для підтримки експорту, 5% від вартості товару надходитиме United24.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні