PR-агентство Gres Todorchuk посіло третє місце у світі серед ефективних незалежних агентств, вперше увійшовши у топ-10. Про це свідчить опублікуваний Effie Worldwide рейтинг Effie Effectiveness Index 2021. Це щорічний рейтинг компаній, що стоять за найефективнішими маркетинговими зусиллями у світі.
Ключові факти
- «Індекс Effie 2021 року відображає роботу, виконану в один із найскладніших періодів новітньої історії. Бренди та агентства, включені до цих рейтингів, продемонстрували невпинну відданість ефективності маркетингу та уособлюють завзятість, гнучкість та креативність у нашій глобальній галузі», – сказала Трейсі Алфорд, глобальна генеральна директорка Effie Worldwide.
- Рейтинг Effie Index 2021 відображає результати понад 4500 фіналістів та переможців одного глобального, чотирьох регіональних та 47 національних конкурсів Effie Awards, що проводилися по всьому світу з 1 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року.
- «Effie Worldwide представила глобальний рейтинг ефективності комунікаційних агенцій. За цим рейтингом у Gres Todorchuk – перше місце в Європі і третє місце в світі. Ми перші в Європі. І треті в світі», – повідомила співзасновниця агентства Ярослава Гресь.
- Вона нагадала, що команда Gres Todorchuk реалізовує проєкти на підтримку України та українського бізнесу. Головний з яких – фандрейзингова платформа United24.
Контекст
Ініціативу UNITED24 запустили на початку травня. Головний амбасадор – президент Зеленський. Його пост про запуск платформи зібрав понад $1 млн». Амбасадори залучають гроші для трьох напрямів: оборона та розмінування, медична допомога і відбудова України.
Протягом першого тижня проєкт, який очолює міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, зібрав близько $26 млн донатів. За словами координаторки проєкту Ярослави Гресь, пожертвування вже здійснили донатори із 72 країн, найбільше зі США, Великої Британії, Франції, Канади та Німеччини.
Однак втома від благодійності зростає і в Україні, і у світі. Донатити стали менше. Forbes порахував, що за червень 20 найбільших фондів зібрали на підтримку України 3,1 млрд грн – це найменший місячний приріст із початку війни і на 28% менше, ніж у травні. «Більшість людей вважають, що вони зробили свій внесок, тому завести їх на нову історію дуже важко», – каже співзасновниця агенції Gres Todorchuk PR та координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.
Україні доводиться вигадувати все нові способи залишатись у фокусі світової уваги. В бою використовували креатив – Зеленський у вигляді голограми виступив на найбільшій у Європі технологічній виставці VivaTech. Про війну в Україні говорили зірки, як-от: співаки Пол Маккартні та Біллі Айліш, мільярдер і засновник корпорації Virgin Group Річард Бренсон, а також актор Шон Пенн.
Новий етап – системна підтримка амбасадорами-зірками. Серед залучених UNITED24: голлівудський актор Лієв Шрайбер, футболіст і тренер Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, музичний гурт Imagine Dragons та креативний директор бренду Balenciaga Демна Гвасалія.
У вересні в Україні запустили маркетплейс для підтримки експорту, 5% від вартості товару надходитиме United24.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.