Категорія
Новини
Дата

Група Meest вивчає можливість запуску власної авіатранспортної компанії

1 хв читання

Поштово-логістична група Meest планує заснувати власну авіатранспортну компанію через рік після завершення війни. Про це повідомив акціонер Meest China Вʼячеслав Лисенко в інтервʼю «Інтерфакс-Україна».

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За словами Лисенка, компанія готується до запуску авіакомпанії – «вивчаємо, прораховуємо, моделюємо». «Ми точно підійдемо до питання придбання транспортних літаків через рік після війни», – сказав він. 
  • Топменеджер додав, що компанія уважно вивчає придбання трансконтинентальних літаків, які здатні здійснювати перельоти на відстань до 10 000 км.
  • Група дійшла необхідності створення власної авіатранспортної компанії ще три роки тому, проте питання було поставлено на паузу через повномасштабне вторгнення.
  • «Ми маємо таку мрію і вже третій рік вивчаємо для себе це питання […] Користуватися європейськими аеропортами ми не будемо, оскільки в такому разі втрачаємо всі конкурентні переваги. Європейські компанії мають сотні, тисячі літаків і, звичайно ж, мають кращі умови та ставки», – сказав Лисенко.

Контекст

Meest China – міжнародна поштово-логістична компанія з доставки посилок і вантажів з Китаю в Україну. Заснована у 2014 році. Компанія викуповує та доставляє товари з відомих китайських маркетплейсів – TaoBao, TMall, 1688 – для українських клієнтів.

У жовтні 2021 року «Нова пошта» анонсувала запуск власної авіакомпанії. А перший рейс авіакомпанія Supernova Airlines виконала у травні 2023 року

У скільки компанії обходиться власна авіакомпанія? Залежить від типу і віку флоту, каже ексрегіональний менеджер «АероСвіт» і МАУ Віктор Логвиненко. Інвестиції в запуск подібної авіакомпанії, за його оцінкою, стартують від $500 000. За оцінкою засновника консалтингової компанії «Авіаплан» Євгена Трескунова, щомісячний лізинг і супутні витрати на обслуговування вантажного Boeing 737–800 становлять близько $500 000 на місяць. «Стартові інвестиції залежать від того, які «Нова пошта» буде використовувати літаки: на 20 т і 5000 км або на 60 т і 10 000 км», – зазначив Трескунов.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд