Категорія
Новини
Дата

Група Meest вивчає можливість запуску власної авіатранспортної компанії

1 хв читання

Поштово-логістична група Meest планує заснувати власну авіатранспортну компанію через рік після завершення війни. Про це повідомив акціонер Meest China Вʼячеслав Лисенко в інтервʼю «Інтерфакс-Україна».

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • За словами Лисенка, компанія готується до запуску авіакомпанії – «вивчаємо, прораховуємо, моделюємо». «Ми точно підійдемо до питання придбання транспортних літаків через рік після війни», – сказав він. 
  • Топменеджер додав, що компанія уважно вивчає придбання трансконтинентальних літаків, які здатні здійснювати перельоти на відстань до 10 000 км.
  • Група дійшла необхідності створення власної авіатранспортної компанії ще три роки тому, проте питання було поставлено на паузу через повномасштабне вторгнення.
  • «Ми маємо таку мрію і вже третій рік вивчаємо для себе це питання […] Користуватися європейськими аеропортами ми не будемо, оскільки в такому разі втрачаємо всі конкурентні переваги. Європейські компанії мають сотні, тисячі літаків і, звичайно ж, мають кращі умови та ставки», – сказав Лисенко.

Контекст

Meest China – міжнародна поштово-логістична компанія з доставки посилок і вантажів з Китаю в Україну. Заснована у 2014 році. Компанія викуповує та доставляє товари з відомих китайських маркетплейсів – TaoBao, TMall, 1688 – для українських клієнтів.

У жовтні 2021 року «Нова пошта» анонсувала запуск власної авіакомпанії. А перший рейс авіакомпанія Supernova Airlines виконала у травні 2023 року

У скільки компанії обходиться власна авіакомпанія? Залежить від типу і віку флоту, каже ексрегіональний менеджер «АероСвіт» і МАУ Віктор Логвиненко. Інвестиції в запуск подібної авіакомпанії, за його оцінкою, стартують від $500 000. За оцінкою засновника консалтингової компанії «Авіаплан» Євгена Трескунова, щомісячний лізинг і супутні витрати на обслуговування вантажного Boeing 737–800 становлять близько $500 000 на місяць. «Стартові інвестиції залежать від того, які «Нова пошта» буде використовувати літаки: на 20 т і 5000 км або на 60 т і 10 000 км», – зазначив Трескунов.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд