Іспанський сервіс доставки Glovo інвестував в український ринок €80 млн за шість років. Про це в інтерв’ю Forbes розповів співзасновник Glovo Саша Мішо.
Ключові факти
- Glovo вийшов на український ринок у 2018 році. З того часу інвестиції становили €80 млн. «Це кошти на операційну діяльність, інфраструктуру, маркетинг», — розповів Мішо.
- Попри повномасштабне вторгнення, українському офісу Glovo вдалося збільшити виторг, кількість замовлень і час доставки. «Нещодавно у нас був рекордний місяць, і ми перевищили показники, які були до вторгнення», — сказав Мішо.
- У низці міст обсяг замовлень зріс удвічі-втричі порівняно з довоєнним рівнем, зокрема у Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці – майже на 300%, у Тернополі – на 275%, у Рівному, Івано-Франківську й Луцьку – майже на 250%, у Чернівцях – на 200%.
- «Український офіс вийшов на самоокупність, якщо відкинути підтримку головного офісу у вигляді інженерів, інфраструктури тощо. Сам бізнес в Україні як такий нам не коштує нічого», — сказав Мішо.
- За кількістю замовлень український офіс — пʼятий серед 25 країн, де працює сервіс.
Контекст
24 лютого топменеджмент іспанського сервісу доставки Glovo вирішив припинити всі операції в Україні. «Памʼятаю новини, які ми бачили на BBC», – рік по тому згадує Мішо. Відновити роботу вже на початку березня переконали співробітники українського офісу. І мали рацію – попри війну, українська частина бізнесу вийшла на самоокупність.
Завоювання українського ринку Glovo почав на четвертий рік свого існування – у 2018-му. Тут він значно наростив свої позиції після банкрутства конкурента Rocket та закриття кількох дрібніших регіональних сервісів. Влітку 2022-го Glovo фіналізував угоду із давнім інвестором – німецькою компанією Delivery Hero, який придбав 39,4% акцій стартапу й оцінив його у €2,3 млрд.
В українському Glovo працює 250 співробітників у головному офісі в Києві та восьми менших офісах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.