Категорія
Новини
Дата

Lavazza, BMW, LVMH та інші. Низка компаній планує розширення в США для зменшення наслідків мит

2 хв читання

Деякі компанії розглядають можливість розширення своєї присутності або відкриття філій у Сполучених Штатах, щоб помʼякшити наслідки масштабних мит президента Дональда Трампа, пише Reuters 11 квітня.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Ключові факти

  • Генеральний директор італійського виробника кави преміумкласу Illycaffe розгляне можливість будівництва заводу в США, якщо його спіткають мита, заявив він 1 квітня.
  • Виробник шоколаду Barry Callebaut планує збільшити своє виробництво у США, щоб протистояти наслідкам «деструктивного середовища».
  • Італійський виробник кави має намір продовжити експансію до США. Lavazza, яка виробляє на місцевому ринку близько половини продукції, що продається у США, планує збільшити обсяги виробництва до 100%.
  • Постачальник Apple, компанія Luxshare, вивчає способи реагування на мита шляхом перенесення більшого обсягу виробництва за межі Китаю, зокрема у США, заявила компанія 9 квітня.
  • Японський автовиробник Nissan розглядає можливість перенесення туди частини внутрішнього виробництва автомобілів, призначених для експорту до США, повідомила газета Nikkei 5 квітня.
  • Швейцарський виробник ліків Novartis планує витратити $23 млрд на будівництво та розширення 10 підприємств у США, повідомив він 10 квітня.
  • Керівництво компанії BMW заявило у квітні, що розглядає можливість додавання змін на своєму заводі в Спартанбурзі (Південна Кароліна) для збільшення виробництва до 80 000 одиниць.
  • Частина компаній оголосила про плани розширення у США ще на початку року. Зокрема, у січні про це заявили шведський виробник засобів гігієни Essity, тайванський виробник ноутбуків Compal, материнська компанія Chrysler Stellantis, а також автовиробник VW. Компанія LVMH, що виробляє предмети розкоші, повідомила, що «серйозно розглядає» можливість нарощування своїх виробничих потужностей у США.
  • У лютому Audi, що входить до складу Volkswagen, оголосила про плани розширити виробництво в Північній Америці, зосередившись на своїх найважливіших автомобілях для ринку США.
  • У березні італійська алкогольна група Campari заявила, що оцінює можливості розширення виробництва у США. Компанія Honda вироблятиме гібридну модель Civic наступного покоління в американському штаті Індіана, а не в Мексиці, повідомили джерела, знайомі із ситуацією. Тайванський виробник мікросхем TSMC у березні заявив, що розширює інвестиції в США і планує побудувати там у найближчі роки пʼять заводів із виробництва мікросхем. Генеральний директор Volvo заявив 5 березня, що компанія може перенести частину виробництва до США залежно від тарифів.

Контекст

Після повернення до Білого дому в січні Трамп ввів мита на всі товари з Китаю у розмірі 20%; пригрозив запровадженням мит на більшість товарів із Канади та Мексики в розмірі 25% і відклав їх запровадження; ввів високі мита на імпорт сталі та алюмінію; оголосив про введення мита на імпортні автомобілі в розмірі 25% та 2 квітня оприлюднив глобальні взаємні мита.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні