Компанія Mars розпочала кампанію, спрямовану на те, щоб переконати споживачів із країн, що розвиваються, їсти більше шоколаду. Найбільший у світі виробник кондитерських виробів має намір подвоїти обсяг продажів у країнах, що розвиваються, за пʼять років, пише Financial Times.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Виробник прагне наблизити кількість шоколаду, який споживають у менш багатих країнах, до середнього європейського показника у 7 кг на рік. Порівняльний показник на ринках, що розвиваються, складає всього 500 г, при цьому люди в Кенії та Нігерії зʼїдають в середньому всього 200 г шоколаду.
- «Кількість шоколаду, яку споживає індієць чи мексиканець, у 10 разів менше, ніж споживає європеєць», – сказав голова відділу глобальних ринків Mars Wrigley Блас Маківар.
- Маківар каже, що Mars розглядає ринки, що розвиваються, як найважливішу можливість зростання для кондитерських виробів і поставила собі за мету подвоїти обсяг продажів протягом пʼяти років. Досі близько трьох чвертей цього зростання припадало на переконування людей їсти більше кондитерських виробів, а не на захоплення частки ринку в конкурентів, додав він.
- У результаті Mars збільшила свою присутність у таких невеликих незалежних магазинах на найважливіших ринках, що розвиваються, – у Мексиці, Бразилії, Саудівській Аравії, Обʼєднаних Арабських Еміратах, на Філіппінах, Кенії, Нігерії, Єгипті, Індії та Південній Кореї.
- Стратегія також передбачає зростання обсягу реклами приблизно на 30% на рік та розробку продуктів, адаптованих для місцевих ринків. До них відносяться Snickers з карамеллю та беконом, випущений у Бразилії шість місяців тому, та Snickers з фісташками, шафраном та мигдалем – в Індії.
- Mars рідко розкриває фінансові дані, але цього року компанія заявила, що її річний обсяг продажів сягнув майже $45 млрд. Кондитерські вироби на ринках, що розвиваються, оцінюються приблизно в $2,5 млрд.
- У звʼязку з тим, що проблема ожиріння стає все більш актуальною, зростання ринку кондитерських виробів загалом було повільним: за даними Euromonitor, за останні 10 років глобальні продажі збільшувалися в середньому менш ніж на 1% на рік.
Контекст
Нещодавно стало відомо, що у Японії молодь хочуть привчити вживати більше алкоголю через падіння податкових надходжень. У липні податкова служба вирішила запустити кампанію Sake Viva!, щоб збільшити доходи від продажу алкоголю за рахунок заохочення молодих людей до випивки.
Японія зібрала близько 1,1 трлн ієн ($8 млрд) у вигляді податків від продажу спиртних напоїв, або близько 2% від загального обсягу податкових надходжень у 2020 фінансовому році, що на 13% менше, ніж у 2016-му. Пивовари в країні щосили намагалися зупинити падіння продажів алкоголю через споживачів, які більше піклуються про своє здоровʼя, старіння суспільства і зміну смаків серед молоді.
Різке падіння продажів алкоголю в ресторанах і барах під час пандемії COVID-19 призвело до того, що виробники вдаються до просування ще більш слабоалкогольної продукції, а інфляція, що росте, ще значніше знижує прибуток.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.