Компанія Mars розпочала кампанію, спрямовану на те, щоб переконати споживачів із країн, що розвиваються, їсти більше шоколаду. Найбільший у світі виробник кондитерських виробів має намір подвоїти обсяг продажів у країнах, що розвиваються, за пʼять років, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Виробник прагне наблизити кількість шоколаду, який споживають у менш багатих країнах, до середнього європейського показника у 7 кг на рік. Порівняльний показник на ринках, що розвиваються, складає всього 500 г, при цьому люди в Кенії та Нігерії зʼїдають в середньому всього 200 г шоколаду.
- «Кількість шоколаду, яку споживає індієць чи мексиканець, у 10 разів менше, ніж споживає європеєць», – сказав голова відділу глобальних ринків Mars Wrigley Блас Маківар.
- Маківар каже, що Mars розглядає ринки, що розвиваються, як найважливішу можливість зростання для кондитерських виробів і поставила собі за мету подвоїти обсяг продажів протягом пʼяти років. Досі близько трьох чвертей цього зростання припадало на переконування людей їсти більше кондитерських виробів, а не на захоплення частки ринку в конкурентів, додав він.
- У результаті Mars збільшила свою присутність у таких невеликих незалежних магазинах на найважливіших ринках, що розвиваються, – у Мексиці, Бразилії, Саудівській Аравії, Обʼєднаних Арабських Еміратах, на Філіппінах, Кенії, Нігерії, Єгипті, Індії та Південній Кореї.
- Стратегія також передбачає зростання обсягу реклами приблизно на 30% на рік та розробку продуктів, адаптованих для місцевих ринків. До них відносяться Snickers з карамеллю та беконом, випущений у Бразилії шість місяців тому, та Snickers з фісташками, шафраном та мигдалем – в Індії.
- Mars рідко розкриває фінансові дані, але цього року компанія заявила, що її річний обсяг продажів сягнув майже $45 млрд. Кондитерські вироби на ринках, що розвиваються, оцінюються приблизно в $2,5 млрд.
- У звʼязку з тим, що проблема ожиріння стає все більш актуальною, зростання ринку кондитерських виробів загалом було повільним: за даними Euromonitor, за останні 10 років глобальні продажі збільшувалися в середньому менш ніж на 1% на рік.
Контекст
Нещодавно стало відомо, що у Японії молодь хочуть привчити вживати більше алкоголю через падіння податкових надходжень. У липні податкова служба вирішила запустити кампанію Sake Viva!, щоб збільшити доходи від продажу алкоголю за рахунок заохочення молодих людей до випивки.
Японія зібрала близько 1,1 трлн ієн ($8 млрд) у вигляді податків від продажу спиртних напоїв, або близько 2% від загального обсягу податкових надходжень у 2020 фінансовому році, що на 13% менше, ніж у 2016-му. Пивовари в країні щосили намагалися зупинити падіння продажів алкоголю через споживачів, які більше піклуються про своє здоровʼя, старіння суспільства і зміну смаків серед молоді.
Різке падіння продажів алкоголю в ресторанах і барах під час пандемії COVID-19 призвело до того, що виробники вдаються до просування ще більш слабоалкогольної продукції, а інфляція, що росте, ще значніше знижує прибуток.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.