Американські гіганти соціальних медіа втратили майже $47 млрд ринкової вартості на торгах у четвер, пише Bloomberg. Причина – стрімке зростання збитків Snap Inc., яке викликало занепокоєння інвесторів щодо перспектив онлайн-реклами.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Акції материнської компанія Snapchat обвалилися на 27%, папери Meta (Facebook) та Pinterest подешевшали на понад 4%, також впали в ціні акції Alphabet (Google) та Twitter.
- Snap збільшила чистий збиток у другому кварталі на 2,8 раза – до $422,1 млн. Між тим дохід компанії не виправдав прогнози, збільшившись на 13% – до $1,11 млрд (аналітики очікували $1,14 млрд).
- Компанія відмовилася надати прогноз на третій квартал, заявивши про «невизначеність умов для робочої діяльності».
- Падіння акцій власників соцмедіа знаменує другий великий спад у секторі, зазначає Bloomberg. Результати Snap стають барометром для інвесторів, які намагаються зрозуміти, як економічна невизначеність вплинула на витрати на рекламу. З’являється все більше ознак того, що технологічні компанії готуються до рецесії зі скороченням найму.
Контекст
Погіршення макроекономічних умов змушує рекламодавців обмежувати обсяги цифрової реклами, тоді як використання конкуренції з такими платформами, як TikTok, сприяє «перешкодам» для подальшого розвитку компанії, сказав фінансовий директор Snap Дерек Андерсон.
«З огляду на те, що все більше і більше великих технологічних компаній планують призупинити найм працівників та знизити свої очікування щодо зростання, економічна перспектива, безумовно, не в хорошому стані», – зазначив Тенг із CMC.
Ринкова вартість Snap із початку року впала на 65% – до $26,75 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.