Компанія Meta тестує платну верифікацію для Instagram і Facebook, пише The Verge. Підписка під назвою Meta Verified коштуватиме $11,99 на місяць у вебверсії та $14,99 на місяць на мобільних пристроях.
Ключові факти
- Платні аккаунти отримують значок підтвердження та пріоритетну клієнтську підтримку. В Австралії й Новій Зеландії нова функція запрацює вже цього тижня, а в інших країнах зʼявиться найближчим часом.
- Щоб зареєструватися, користувач має бути за віком старше 18 років і надати офіційне посвідчення особи, яке збігається з імʼям і фотографією у Facebook або Instagram.
- Також користувачі з платною підпискою отримають ексклюзивні наклейки для Stories and Reels у Instagram і Facebook. Вони матимуть доступ до цифрової валюти, якою можна заплатити авторам контенту у Facebook.
- Компанії поки що не зможуть подати заявку на отримання значка Meta Verified, зазначили у Meta. Також користувачі не зможуть змінити імʼя профілю, імʼя користувача, дату народження або фотографію у своєму профілі без повторної підписки на Meta Verified і верифікації.
Контекст
Гендиректор Meta Марк Цукерберг раніше заявляв, що компанія планує запустити кілька нових продуктів, які «дадуть змогу авторам бути набагато продуктивнішими та креативнішими».
Інші додатки для соціальних мереж, такі як Snapchat від Snap Inc і месенджер Telegram, минулого року запустили послугу платної підписки як нове джерело доходу. Схожа функція з'явилася у Twitter в листопаді 2022 року, після того, як соцмережу придбав Ілон Маск. Тоді Twitter запропонував платити за «сині галочки» по $8 на місяць, але швидко зупинив їхній продаж, оскільки їх почали скуповувати фейкові акаунти. Соцмережа перезапустила підписку Blue 12 січня. Вона дає можливість редагувати публікації, завантажувати відео з роздільною здатністю 1080p, надає доступ до режиму читання (reader mode). Також користувачі з Twitter Blue бачитимуть удвічі менше реклами, отримають пріоритет у реплаях, згадках та пошуку, а також зможуть публікувати довгі відео й аудіо.
Акції Meta Platforms нещодавно зросли більш ніж на 20% завдяки доходу за четвертий квартал, який перевершив очікування. У четвертому кварталі чистий прибуток компанії становив $4,65 млрд, або $1,76 у розрахунку на акцію, проти $10,29 млрд, або $3,67 на акцію, роком раніше. Дохід зменшився на 4,5% і становив $32,17 млрд. Аналітики, опитані FactSet, у середньому оцінювали прибуток компанії на рівні $2,26 на акцію при доході $31,55 млрд.
У першому кварталі 2023 року Meta планує отримати виручку в діапазоні $26–28,5 млрд, середні очікування експертів становлять $27,2 млрд.
Meta відновлюється після найгіршого року для своїх акцій в історії. Компанія зіткнулася зі зменшенням попиту з боку рекламодавців через слабкість глобальної економіки, а також зміну правил конфіденційності на iPhone від Apple Inc., через що Meta стало важче пропонувати цільову рекламу.
Компанія також звільнила 11 000 працівників, або 13% робочої сили, у листопаді під час першого в історії масштабного скорочення.
Минулого тижня у Meta заявили, що в Instagram зʼявиться можливість створення каналів мовлення як інструменту обміну повідомленнями зі спільнотою. Наразі Instagram тестує канали мовлення з кількома авторами з США та планує розширюватися в найближчі місяці.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.