Категорія
Новини
Дата

Twitter зрівняла ціну підписки Blue у додатках на Android та iOS до $11 на місяць. У вебверсії вона залишилася на рівні $8

1 хв читання

Компанія Twitter повідомила, що підписка на Twitter Blue для Android буде коштувати $11 на місяць – так само, як і для користувачів iOS, пише Reuters. Водночас вебкористувачам компанія пропонує дешевший річний план.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Синя галочка, яка раніше була безкоштовною для підтверджених облікових записів політиків, відомих особистостей, журналістів та інших публічних діячів, тепер буде доступна усім, хто готовий заплатити.
  • Користувачі Android зможуть придбати місячну підписку на Twitter Blue за $11 – за тією ж ціною, що й користувачі iOS.
  • Вищі ціни для користувачів Android, ймовірно, компенсують комісії, які стягує Google Play, зазначає агентство.
  • Twitter при цьому зберігає можливість для обох категорій користувачів заощадити ті самі $3 на місяць, провівши оплату за передплату через зовнішній сайт, а не магазин додатків Apple або Google.
  • Можна також сплатити річну передплату вартістю $84 через сайт, тим самим трохи заощадивши в щомісячному вираженні. Подібні пропозиції діють у США, Великій Британії, Канаді, Австралії, Новій Зеландії та Японії.

Контекст 

Раніше галочка верифікації у Twitter була доступна лише політикам чи впливовим особам та організаціям, яких просили підтвердити свою особу. Вона допомагала боротися з дезінформацією. 

На початку листопада Twitter запустила функцію платної підписки, яка дозволить користувачам отримати галочку верифікації за $7,99. 

Соцмережа перезапустила підписку Blue 12 січня. Вона дає можливість редагувати публікації, завантажувати відео з роздільною здатністю 1080p, надає доступ до режиму читання (reader mode). Також користувачі з Twitter Blue бачитимуть удвічі менше реклами, отримають пріоритет у реплаях, згадках та пошуку, а також зможуть публікувати довгі відео й аудіо. 

Twitter пояснила, що компанія додала вимогу перевірки користувача за номером телефону, щоб боротися з ботами та для уникнення ситуації, коли користувач видає себе за іншу особу.

Соцмережа також планує запровадити золоті галочки верифікації для компаній та сірі галочки для урядових акаунтів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд