Акції Meta Platforms напередодні зросли більш ніж на 20% завдяки доходу за четвертий квартал, який перевершив очікування, пише Bloomberg. Голова компанії Марк Цукерберг у середу звернувся до інвесторів: гігант соцмедіа стане компактнішим, ефективнішим і рішучішим із значною допомогою штучного інтелекту
Ключові факти
- У четвертому кварталі чистий прибуток компанії становив $4,65 млрд, або $1,76 у розрахунку на акцію, проти $10,29 млрд, або $3,67 на акцію, роком раніше. Дохід знизився на 4,5% і склав $32,17 млрд. Аналітики, опитані FactSet, у середньому оцінювали прибуток компанії на рівні $2,26 на акцію при доході $31,55 млрд.
- У першому кварталі 2023 року Meta планує отримати виручку в діапазоні $26-28,5 млрд, середні очікування експертів становлять $27,2 млрд.
- У Meta очікують, що 2023 року операційні витрати становитимуть $89-95 млрд (раніше очікувалося $94-100 млрд). Прогноз капітальних затрат знижений до $30-33 млрд із $34-37 млрд.
- За даними компанії, кількість щоденно активних користувачів (DAU) соцмережі Facebook перевищила 2 млрд осіб.
- Керівництво Meta також схвалило нову програму викупу акцій на суму $40 млрд. У 2022 році компанія викупила власні акції на $28 млрд.
- Цукерберг, який провів минулий рік під знаком «метавсесвіту», у середу більше зосередився на нагальних проблемах. Зокрема, 2023 рік він назвав «роком ефективності».
- «Ми працюємо над згладжуванням організаційної структури та видаленням деяких рівнів керівництва середньої ланки, щоб швидше приймати рішення, а також розгортаємо інструменти штучного інтелекту, щоб дати змогу нашим інженерам стати більш продуктивними», – сказав Цукерберг під час телефонної розмови з інвесторами. Цукерберг сказав, що компанія використовує штучний інтелект, аби покращити те, як вона рекомендує контент – це стратегія, щоб зробити платформу більш привабливою як для користувачів, так і для рекламодавців.
Контекст
Meta відновлюється після найгіршого року для своїх акцій в історії. Компанія зіткнулася зі зменшенням попиту з боку рекламодавців через слабкість глобальної економіки, а також зміну правил конфіденційності на iPhone від Apple Inc., через що Meta стало важче пропонувати цільову рекламу.
Компанія також звільнила 11 000 працівників, або 13% робочої сили, у листопаді під час першого в історії масштабного скорочення.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.