Чистий прибуток найбільшого українського виробника курятини МХП за 2023 рік досяг $142 млн у порівнянні зі збитком у $231 млн за 2022-й, виручка перевищила $3 млрд, збільшившись на 14% порівняно з попереднім роком ($2,6 млрд). Про це йдеться у пресрелізі компанії з посиланням на фінансовий звіт за четвертий квартал і 12 місяців 2023 року.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Експортна виручка МХП зросла до $1,8 млрд, що на 13% більше, ніж за аналогічний період минулого року, і склала 60% від загальної виручки (за 2022 рік – $1,6 млрд, 61%).
- Операційний прибуток зріс до $339 млн, що на 33% більше, ніж за попередній рік ($255 млн), а операційна маржа залишилася майже незмінною на рівні 11% (2022 рік – 10%).
- Скоригований показник EBITDA (за вирахуванням МСФЗ 16) зріс на 16% до $445 млн (2022 рік – $384 млн); маржа за скоригованим показником EBITDA (за вирахуванням МСФЗ 16) залишилася незмінною – 15%.
- Чистий прибуток досяг $142 млн (2022 рік – збиток $231 млн), що в основному відображає негрошовий збиток від курсових різниць у розмірі $40 млн за 2023 рік порівняно з $365 млн за 2022-ий, йдеться у повідомленні.
- Обсяг виробництва мʼяса птиці в Україні залишився стабільним на рівні 718 644 т (697 071 т у 2022-му).
- Експорт мʼяса птиці з України збільшився на 8% – до 396 923 т (368 380 т).
Ключова цитата
«На дату публікації всі наші виробничі потужності в Україні продовжують працювати майже на повну потужність, а наші власні обʼєкти не зазнали значних фізичних ушкоджень. Звичайно, ми не можемо гарантувати, що так буде і надалі, і що наші виробничі потужності та інфраструктура, якою ми користуємося, не стануть обʼєктами нових атак», – йдеться у повідомленні МХП.
Контекст
Чистий прибуток агрохолдингу МХП за шість місяців 2023 року досяг $67 млн у порівнянні зі збитком у $89 млн за аналогічний період 2022-го, дохід перевищив $1,55 млрд, збільшившись на 35% порівняно з попереднім роком ($1,15 млрд).
МХП у 2023-му зайняв 1% європейського ринку курятини, чим налаштував проти себе місцевих виробників, президента Франції Еммануеля Макрона та Європейську комісію. Погрози європейських чиновників різняться від повної заборони на імпорт курятини з України до обмеження на рівні попередніх років. Чи є у Косюка альтернатива європейському ринку, який торік міг принести компанії близько $300 млн виторгу. Більше про це читайте в редакційному матеріалі Forbes.
МХП – провідний виробник курятини в Україні. Холдинг контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць і вирощування поголівʼя, переробки, збуту, дистрибуції та продажу мʼяса птиці.
МХП посідав восьме місце рейтингу «100 найбільших приватних компаній України» за 2021 рік, який склав Forbes. Власник – Юрій Косюк, загальна кількість працівників – 30 000. Торгові марки МХП – «Наша Ряба», «Легко», «Бащинський», Kurator, Skott Smeat, Döner Mаркет, «Мʼясомаркет», «Секрети шефа», ХО перекусити?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.