Щомісяця попит на послугу доставки документів, посилок чи вантажів до 100 кг між європейськими країнами найбільшим приватним поштовим оператором України Nova Post зростає на 40%. Про це розповів Forbes Ukraine СЕО Nova Post Europe Олександр Лисовець. Користувачами послуги порівну є як українці, так і громадяни ЄС.
Ключові факти
- Наприкінці травня Nova Post запустила доставку між країнами Європи. Відтоді попит на послугу зростає на 40% кожного місяця, зазначив Лисовець.
- За його словами, драйверами попиту послуги Nova Post є два основні сегменти: пересилки між локальним бізнесом та доставка особистих речей між фізичними особами, яку часто замовляють туристи, які подорожують ЄС.
- Лідерами в останньому сегменті є відправлення з/до Іспанії, Франції, Італії. «Взимку ж ми очікуємо зростання попиту на таку послугу в країнах, що мають гірськолижні курорти», – повідомив Лисовець.
- За бізнес-відправками лідирує напрям між Польщею та Німеччиною, також між цими країнами відправляють багато особистих речей. «Вже доступна послуга доставки за напрямком Берлін-Варшава на наступний день», – повідомив СЕО Nova Post Europe. Користувачами послуги тут рівною мірою є як українці, так і громадяни ЄС, додав він.
- Компанія планує розвивати сервіс ще більше, заначив Лисовець. У планах доробити продукти, які полегшують життя: зберігання на відділеннях, легкий калькулятор вартості, переадресація посилки, відправка багажу, перелічив він. Також Nova Post допрацьовує продукт, який дасть змогу відправляти посилки нестандартних розмірів та форми.
Контекст
На серпень 2024-го у Nova Post в Європі 104 власних відділення, а також понад 68 700 партнерських точок сервісу.
Між країнами Європи Nova Post доставляє у відділення, на адресу, в поштомат або в пункт видачі посилок. Термін доставки становить від двох днів. Вартість послуги залежить від ваги відправлення та відстані між країнами.
Український поштово-логістичний оператор «Нова пошта» присутній на ринках 15 країн: України, Молдови, Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Німеччині, Словаччині, Естонії, Латвії, Угорщини, Італії, Іспанії, Франції та Великої Британії.
До вересня 2024 року компанія розраховувала вийти на ринки 18 країн. На середину серпня план експансії вдалося виконати на 22%. Чому відбулося гальмування та чи змусить воно компанію Вячеслава Клімова та Володимира Поперешнюка відмовитися від планів – в матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.