Обсяги продажів дорогих авто, таких як Ferrari, Bentley і Lamborghini, ростуть. У той же час загальний авторинок 2020 року постраждав від зупинок заводів та інших збоїв через пандемію COVID-19, пише CNN.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Для Bentley минулий рік виявився найкращим за його 101-річну історію, незважаючи на закриття заводу на сім тижнів у британському місті Крю. Торік Bentley Motors продала 11 206 автомобілів і позашляховиків – приблизно на 100 одиниць більше, ніж 2019 року, який і так був рекордним. Обсяги продажів у Китаї зросли приблизно на 50%.
- Для Lamborghini 2020 рік став найприбутковішим в історії компанії і другим після 2019-го за обсягами продажів. 2020 року автовиробник продав 7430 автомобілів і позашляховиків – на 9,5% менше, ніж 2019-го. При цьому останній квартал 2020-го став найкращим в історії компанії.
- Продажі Ferrari впали приблизно на 10% у 2020 році, але автовиробник встановив рекорди з продажу й виручки в четвертому кварталі. Компанія оголосила, що кількість замовлень цього року знаходиться на рекордному рівні.
- Водночас продажі Rolls-Royce минулого року впали більш ніж на 26% в порівнянні з рекордними показниками 2019-го.
- Віцепрезидент з аналітики даних у компанії JD Power Тайсон Джоміні зазначив, що попит на авто виник, оскільки можливості витрачати гроші на поїздки не було і багато хто зосередився на предметах розкоші, таких як дорогі автомобілі.
- Рушійною силою зростання попиту на розкішні авто стали молоді покупці, зауважив Джоміні.
Головна цитата
«Я займаюся цим бізнесом 40 років і ніколи не бачив нічого подібного», – сказав голова компанії Manhattan Motors, яка продає дорогі авто, Брайан Міллер.
Контекст
2020 року через пандемію COVID-19 світове виробництво автомобілів знизилося на 16% – до менш ніж 78 млн авто, що еквівалентно рівням продажів 2010 року, пише асоціація «УкрАвтопром». У Європі спостерігалося падіння автопрому на понад 21%. У країнах Південної Америки продажі впали більш ніж на 30%, а в Бразилії – майже на 32%. На африканському континенті скорочення відбулося більш ніж на 35%. Тим часом в країнах Азії автопром упав лише на 10%. Зокрема, Китай дуже швидко відновився: скорочення виробництва склало лише 2%.
За даними консалтингової компанії LMC Automotive, 2020 року світові продажі легкових авто склали $77,6 млн, що на 13,9% менше показників 2019-го. В Україні продажі нових легкових автомобілів торік знизилися на 3% порівняно з обсягами продажів 2019-го – до 85 500 одиниць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.