Перший салон краси від української мережі drogerie-магазинів EVA почав роботу в квітні у Києві, повідомила Василина Петлицька, директорка напряму EVA Beauty. Сума інвестицій у його запуск – 1,7 млн грн.
Ключові факти
- Перший Beauty Salon by EVA розташувався в київському ТРЦ Respublika Park. Салон краси відкрився в межах магазину EVA Beauty. Площа салону становить 26 кв. м при загальній площі магазину 643 кв. м.
- Інвестиції в магазин, відкритий наприкінці 2023 року, сягали 15,5 млн грн, розповіла Петлицька. Сума інвестицій в запуск салона краси склала 1,7 млн грн.
- Beauty Salon by EVA розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет, пропонує такі послуги, як стрижка, укладка, фарбування, лікувальні процедури для волосся, послуги косметолога.
- В магазині EVA Beauty представлено 30 000 SKU. Приблизно 25% – декоративна косметика, догляд за волоссям та шкірою, ще 25% – товари для чоловіків, дітей, а також аксесуари.
- «Середній чек у EVA Beauty вище за стандартний магазин мережі на 173% через преміальність частини брендів», – каже Петлицька.
- В EVA Beauty також працює магазин у форматі shop-in-shop – «Центр здоров’я шкіри» з окремою касою.
- Наступний магазин EVA Beauty із салоном краси відкриють у липні у львівському ТРЦ Victoria Gardens.
Контекст
Мережа магазинів EVA (ТОВ «Руш») входить до корпорації «Тервін» Руслана Шостака. Загалом група охоплює 16 компаній.
У 2023 році EVA відкрила 59 нових торгових точок, два «Центри здоров’я шкіри» у форматі shop-in-shop з асортиментом дерматокосметики у Дніпрі та Києві, запустила в тестовому режимі магазин формату EVA Beauty в київському ТЦ Respublika Park.
Виторг компанії за минулий рік становив 21 млрд грн. З них 2,4 млрд грн – продажі інтернет-магазину, що дозволило ритейлеру потрапити до рейтингу тридцяти найбільших продавців в уанеті від Forbes Ukraine. Компанія посіла 8-му позицію в розділі «Товари».
Протягом першого кварталу 2024 року мережа EVA відкрила 16 нових торгових точок і на 31 березня 2024 нараховувала 1072 працюючих магазини.
У 2024 році компанія планує відкрити загалом близько 60 магазинів. Заплановані інвестиції в цей напрям – біля 200 млн грн. До кінця поточного року мережа має вийти на довоєнну кількість працюючих магазинів (1116 станом на 24 лютого 2022 року), йдеться в пресрелізі компанії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.