Супермаркет «Сільпо» у ТРЦ Blockbuster Mall на «Почайній» повернеться до роботи 1 грудня 2023 року. Напередодні повномасштабного вторгнення робота магазину була призупинена, а після початку бойових дій супермаркет законсервували. Про це повідомила пресслужба ритейлера.
Ключові факти
- 1 грудні після дворічної паузи «Сільпо» повертається у ТРЦ Blockbuster Mall. Супермаркет матиме торговельну площу 2100 кв. м і стане найбільшим магазином, відкритим мережею за час повномасштабного вторгнення.
- В магазині буде розташований гастрономічний простір – фудхол з власним меню: від піци та бургерів до страв з воку й суші. Також покупцям «Сільпо» запропонують спеціальні зони: крафтові фермерські товари від «Лавки традицій», випічка від «Крафтяра», страви з кулінарії та інші.
- «Ми поновлюємо роботу супермаркету саме у той рік, коли відбулася гучна премʼєра мультфільму і Мавка здобула феноменальну любов глядачів», – розповіли в пресслужбі рітейлера. Після відкриття у супермаркеті будуть певні візуальні зміни, пов’язані з персонажами мультфільму, уточнили Forbes у компанії.
- Магазин у стилі анімаційного фільму Лісова пісня» було відкрито ще у листопаді 2019-го року. Його дизайн присвячено анімаційному фільму «Мавка. Лісова пісня», який створений українською студією Animagrad (FILM.UA Group). На початку 2022 року роботу магазину призупинили на реконструкцію, а після початку бойових дій супермаркет законсервували.
- Про повернення «Сільпо» на «Почайній» Forbes дізнався у жовтні. Контракт підписаний, план з відкриття є, сподіваюсь, що це буде 1 грудня, в день оновлення ТРЦ, розповів Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza, що управляє ТРЦ Blockbuster Mall, а також Lavina Mall та низкою інших проєктів.
Контекст
«Сільпо» – одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2023-го нараховує понад 313 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Чистий збиток власника мережі супермаркетів «Сільпо» АТ «Фоззі Груп» за підсумками 2022 року сягнув 239,4 млн грн. У 2021-му компанія отримала прибуток у 124,3 млн грн. Загалом активи компанії скоротилися за результатами 2022 року на 15,7% – до 3,09 млрд грн.
Раніше стало відомо, що Fozzy Group хоче розвинути мережу супермаркетів «Сільпо» в Польщі. Наразі компанія займається пошуком локації в цій країні, де могла б відкрити свої перші магазини. Окрім цього, український ритейлер розглядає Словаччину, Чехію, Румунію та Болгарію, але саме Польща є пріоритетним напрямком для експансії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.