Перший у 2023 році супермаркет «Сільпо» 14 квітня відкрився у селі Крюківщина на Київщині. Про це йдеться у пресрелізі Fozzy Group.
Ключові факти
- Дизайн супермаркету присвячений географічним міфам і помилковим відкриттям. Торговельний зал площею 1565 кв. м оздоблений географічними картами, історіями великих мореплавців та їх подорожами.
- У зоні овочів розташований артоб’єкт у формі голови, всередині якої зображені материки та логотип мережі. Касові лайтбокси оформлені у вигляді компасів.
- У новому магазині є корнер із розливним пивом від власної крафтової броварні Beermaster Brewery.
- Супермаркет оснащений WI-FI, коворкінгом, зарядною станцією та паркінгом.
Контекст
«Сільпо» – одна з найбільших мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на квітень 2023-го нараховує понад 305 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Чистий збиток власника мережі супермаркетів «Сільпо» АТ «Фоззі Груп» за підсумками 2022 року сягнув 239,4 млн грн. У 2021-му компанія отримала прибуток у 124,3 млн грн. Загалом активи компанії скоротилися за результатами 2022 року на 15,7% – до 3,09 млрд грн.
Раніше стало відомо, що Fozzy Group хоче розвинути мережу супермаркетів «Сільпо» в Польщі. Наразі компанія займається пошуком локації в цій країні, де могла б відкрити свої перші магазини. Окрім цього, український ритейлер розглядає Словаччину, Чехію, Румунію та Болгарію, але саме Польща є пріоритетним напрямком для експансії.
Кінцеве рішення щодо відкриття супермаркетів залежить від того, де компанія знайде вигідні локації для інвестицій, оскільки у Польщі спостерігається дефіцит якісних торгових площ, які б задовольнили керівництво українського ритейлера.
![«Ми вже приїхали». «Сільпо» під час війни запустило конкурента Glovo і Bolt Food. Чи є для нього місце на ринку монополістів /Фото Колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/f/1d/ac9cdd95-168d55d896c59ebab3f3c56125d111df.jpg?v=8861_3)
![«Сільпо» шукає можливості виходу на ринок Польщі. Які випробування випали на долю однієї з найбільших продуктових мереж України /Фото Shutterstock](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/0d/48031119-642cb2ceef71e2e1e0203ae99aa250dd.jpg?v=5065_4)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.