Американська глобальна сигаретна і тютюнова компанія Philip Morris купує Swedish Match AB, найвідомішим брендом якого є запальнички Cricket, за $16 млрд. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Відповідно до цієї пропозиції, за умови схвалення акціонерів, інвестори Cricket отримають 106 крон готівкою ($10,6) за кожну акцію.
- Це на 39% перевищує їхню вартість на закриття ринку в пʼятницю — за день до того, як WSJ повідомило про ведення компаніями переговорів.
- Ціна акцій Swedish Match під час торгів у середу підскочила майже на 25% — до 95 крон. Цього року вартість компанії збільшилася на 32% (до 117 млрд крон).
- Котирування паперів Philip Morris від початку цього року зросло на 4,1% (до $155 млрд).
Контекст
Philip Morris була виділена з Altria у 2008 році та входить до найбільших світових виробників тютюнових виробів. Компанія випускає сигарети на 39 підприємствах у всьому світі та продає їх більш ніж на 180 ринках. У портфелі брендів компанії – марки Marlboro, L&M, Chesterfield, Parliament, Bond Street та інші. PMI також випускає системи нагрівання тютюну Iqos та тютюнові стики до них.
Swedish Match – великий світовий виробник не курильних тютюнових виробів (снус та жувальний тютюн) та сірників, також випускає сигари й запальнички.
До 2025 року Philip Morris має на меті отримати понад 50% чистого доходу від продуктів, що не містять диму. Торік його портфель бездимних продуктів, очолюваний пристроями IQOS, склав близько 29% чистого доходу, або $31,4 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.