ТОВ «Русское Поле-Логистик» подало заявку на реєстрацію логотипу «Дядя Ваня». Його айдентика копіює зовнішній вигляд бренду всесвітньої мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s, свідчить Реєстр Федеральної служби по інтелектуальній власності РФ.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Заявку на реєстрацію логотипу подали 12 березня 2022 року, номер заявки 2022715219.
- Заявитель: ТОВ «Русское Поле-Логистик». Компанія знаходиться у місті Люберці Московської області за адресою: Злібозаводський проїзд, 5а.
- Вказані кольори на торговій марці: червоний, жовтий, білий.
- Коди, за якими закріплена торгова марка, стосуються закусочних, кафе, ресторанів, їдалень, барів, послуг з виготовленням страв з доставкою додому та послуг особистого кухаря.
- ТОВ «Русское Поле-Логистик». Директор – Валерій Кузнєцов, а кінцевий бенефіціар – Тігран Телунц, за даними СПАРК-Інтерфакс. У компанії працює шестеро людей.
- Виторг компанії за 2020 рік – $49 млн, чистий прибуток – $5 млн, передає СПАРК-Інтерфакс.
Контекст
Раніше спікер Державної думи Вʼячеслав Володін запропонував відкрити російську мережу швидкого харчування за назвою «Дядя Ваня», передає RTVI.
Попри заяви про тимчасове закриття, McDonaldʼs зупинить роботу своїх ресторанів з 14 березня, повідомляє російський Інтерфакс. Компанія виплачуватиме зарплати і зобовʼязання на загальну суму до $50 млн щомісячно.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.