Категорія
Новини
Дата

У МАУ новий керівник. Авіакомпанію очолила головна фінансистка Ганна Борисоннік

1 хв читання

Президенткою МАУ призначена віцепрезидентка з фінансів Ганна Борисоннік, повідомив Forbes голова наглядової ради та співвласник авіакомпанії Арон Майберг. Вона замінить Кирила Звонарьова, який пробув на посаді менш ніж пʼять місяців

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Ганна Борисоннік тривалий час працювала у фінансовій сфері. За інформацією кількох джерел Forbes, вона була повʼязана зі структурами неформальної групи «Приват», що належить Ігорю Коломойському. Зокрема, у період із 1994-го до 2017 року працювала в ПриватБанку. Її карʼєра в МАУ розпочалася влітку 2022-го з посади віцепрезидентки з фінансів, яку вона обіймала майже пів року.
  • Коломойський увійшов у капітал МАУ, купивши частку ексвіцепремʼєра Бориса Колеснікова. У 2019 році він заявляв, що володіє 25% МАУ. Крім Майберга, серед акціонерів, за його словами, був голова «Укртатнафти» Павло Овчаренко.
У МАУ новий керівник. Авіакомпанію очолила головна фінансистка Ганна Борисоннік /Фото 1

Ганна Борисоннік (Фото: Facebook Ганнb Борисоннік)

Контекст

Призначення відбулося на тлі затяжного корпоративного конфлікту між акціонерами авіакомпанії МАУ, який проявився в грудні 2021 року. Тоді Арон Майберг розказав Forbes про невдалі спроби звільнити Євгена Дихне, які на той момент тривали понад рік. Майберг кілька разів намагався звільнити Дихне, який не погоджувався залишати посаду, – у справу втрутився суд. Врешті, Дихне пішов із авіакомпанії по закінченні трирічного контракту, який сплинув 18 вересня 2022 року.

На посаді президента МАУ його замінив колишній фінансовий директор аеропорту Бориспіль Кирило Звонарьов.

Після 24 лютого 2022 року в Україні заборонене регулярне авіасполучення. Перевізник встиг перегнати за межі країни чотири літаки з 25, які входили до флоту на кінець 2021 року. У 2022 році МАУ виконувала чартерні рейси для туроператорів у Польщі, а також рейси для спортивних команд країн Європи та України.

Виторг МАУ в першому півріччі 2022 року становив 1,2 млрд грн – майже втричі менше, ніж за аналогічний період 2021 року. Збитки перевізника – 1,3 млрд грн (замість 22 млн грн прибутку в січні–червні 2021-го).

МАУ перебуває у кількох судових провадженнях із «Украерорухом» і аеропортом Бориспіль. У компанії вважають дискримінаційними ставки за обслуговування «Украерорухом» та відмовляються визнавати частину нарахованих боргів. У квітні 2021 року Верховний Суд не задовольнив позов МАУ до «Украероруху» про стягнення 877 млн ​​грн. У вересні 2021-го «Украерорух» виграв суд проти МАУ з заборгованості у 259 млн грн. «Украерорух» оцінює заборгованість МАУ у майже 1,5 млрд грн. У червні суд зобовʼязав МАУ повернути 500 млн грн боргу за векселями перед аеропортом Бориспіль. Також на кінець 2021 року компанія була винна близько 2 млрд грн за квитки на майбутні рейси.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд