«Укрзалізниця» запроваджує нову послугу перевезення контейнерів інтермодальними маршрутними поїздами до польського морського порту Гданськ із Києва, Одеси, Дніпра та Вінниці, повідомляє пресслужба перевізника.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Оператором перевезень виступить філія «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «Укрзалізниця». Вона надаватиме контейнери, спеціалізований рухомий склад, забезпечуватиме виконання навантажувально-розвантажувальних операцій, складування, зберігання вантажів, оформлення транспортних і митних документів, сертифікацію та інші послуги.
- Контейнерні маршрутні поїзди будуть інтегровані в інтермодальну національну мережу ЦТС «Ліски». «Маршрутні поїзди забезпечать ефективне сполучення до коридорів основної залізничної мережі ЄС», – повідомив член правління «Укрзалізниці» Вʼячеслав Єрьомін.
- В УЗ зазначили, що контейнерні маршрутні поїзди покращать морське та внутрішнє сполучення й інтермодальні логістичні ланцюги між Україною і країнами ЄС.
- Контейнерні маршрутні поїзди можуть формуватися на чотирьох прикордонних переходах на коліях 1435-1520 мм: Ягодин, Ізов, Мостиська та Чоп.
- Партнерами в роботі нового сервісу виступили новостворена філія UZ Cargo Poland, компанія Laude Smart Intermodal S.A., PKP Cargo Connect та інші.
Контекст
«Укрзалізниця» завершила 2022 рік із чистим збитком 10,8 млрд грн проти прибутку 457 млн грн у 2021-му, йдеться у звіті держкомпанії. Збиток від пасажирських перевезень становить 13,3 млрд грн. Фінплан на 2023 рік передбачає очікувані збитки 20,2 млрд грн. Доходи становитимуть 83,9 млрд грн, витрати – 107,9 млрд грн.
У лютому тодішній голова правління УЗ Олександр Камишін повідомив агентству «Інтерфакс-Україна», що «Укрзалізниця» до кінця 2023-го може створити компанію-вантажоперевізника, яка працюватиме у сфері вантажоперевезень у Європі. За його словами, для компанії потрібно закупити рухомий склад, отримати ліцензію, провести реєстрацію та набрати команду.
Він пояснив необхідність створення власної компанії для вантажоперевезень за межами України тим, що українські перевізники вантажів зазнають труднощів у роботі з європейськими перевізниками.
У червні стало відомо, що «Укрзалізниця» запропонує бізнесу хаби, де можна зберігати вантажі, перевантажувати їх з автотранспорту на залізничний та навпаки, йдеться в релізі УЗ. Проєкт першого вантажного хаба було презентовано у Вінниці.
30 червня УЗ зареєструвала майбутнього європейського оператора Ukrainian Railways Cargo Poland (Варшава, Польща), який зʼєднуватиме своєю роботою перевезення Україною та європейськими країнами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.