Кабмін затвердив Порядок надання гарантій компенсації шкоди, заподіяної фрахтувальникам, операторам та власникам морських суден та суден внутрішнього плавання внаслідок збройної агресії РФ. Про це повідомила пресслужба Мінінфраструктури з посиланням на відповідну постанову уряду. Це стосується суден під українським та іноземними прапорами.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компенсацію надаватимуть судновласнику, якому страховик письмово відмовив у відшкодуванні шкоди, заподіяної внаслідок російської збройної агресії.
- Право на компенсацію матимуть тільки ті судновласники, які уклали договір страхування або P&I (Protection and Indemnity) поліс у порядку, установленому законодавством України чи іншої держави.
- До шкоди, яка підлягає компенсації, належать:
– збитки, заподіяні судну через загибель або руйнування, що не підлягає відновленню;
– витрати на усунення конструктивного пошкодження судна, через яке судно втратило морехідний стан;
– збитки внаслідок втрати та/або псування вантажу;
– витрати, повʼязані зі шкодою здоровʼю чи життю пасажира чи члена екіпажу судна.
- Для цього судновласник не пізніше 90 календарних днів із дати отримання відмови страховика у наданні страхового відшкодування може подати до Мінінфраструктури встановлений пакет документів.
- «Запуск механізму компенсації шкоди дасть можливість фрахтувальникам та судновласникам і надалі забезпечувати заходження до наших портів незалежно від того, як працює чи не працює «зернова угода», – прокоментував віцепрем’єр-міністр з відновлення Олександр Кубраков.
Контекст
У лютому цього року Верховна Рада підтримала зміни до держбюджету на 2023 рік, які надають фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання гарантії компенсації шкоди, заподіяної внаслідок агресії Росії. На ці цілі передбачено до 20 млрд грн.
Програма страхування, яка забезпечує покриття вантажів через український експортний коридор зерна, у 2023 році діє без підвищення ставок, оскільки продукт був створений таким чином, що страховики, які беруть участь у програмі, поділяють ризик без необхідності перестрахування.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.