Компанія Walt Disney планує скоротити 7000 робочих місць, що становить близько 3% її штату, в межах масштабної реструктуризації, яка, за словами генерального директора Боба Айгера, «заощадить $5,5 млрд протягом наступних кількох років, пожвавить творчу діяльність та покращить стрімінговий бізнес», пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Інвестори чекали на стратегічний план Айгера щодо пожвавлення компанії з моменту його несподіваного повторного призначення в листопаді. У своїй заяві він сказав, що Disney «приступає до значних перетворень», які приведуть до «стійкого зростання та прибутковості» потокового мовлення.
- Акції Disney підскочили на 9% після цього оголошення.
- Згідно зі звітом про прибутки та збитки, опублікованим у середу, 8 лютого, компанія зобовʼязалася скоротити збитки на $200 млн в останньому кварталі і перевиконала цю мету, скоротивши їх приблизно на $400 млн – до $1,1 млрд.
- Після запаморочливого напливу передплатників на потокове мовлення, яке призвело до великих витрат Disney та її конкурентів, Айгер сказав, що настав час «уважно поглянути на вартість всього, що ми робимо на телебаченні та в кіно», особливо коли йдеться про програми поза франшизами, такі як «Марвел» та «Зоряні війни».
- Виторг Disney за квартал зріс на 8% – до $23,5 млрд, а чистий прибуток збільшився на 11% – до $1,3 млрд.
- Disney Plus, її флагманський потоковий сервіс, втратив близько 2,4 млн передплатників за квартал, в основному, через втрату крикету в індійській премʼєр-лізі. Айгер, як і його колеги з традиційних медіагруп, прагне наголосити на прибутковості як основному показнику потокової передачі, а не на зростанні кількості передплатників.
Контекст
У 2017 році Disney зробила ставку на створення потокового сервісу, здатного конкурувати з Netflix, оскільки аудиторія перейшла на онлайн-перегляд із традиційного телебачення.
У 2009-му Disney доєдналась до акціонерів Hulu, а вже в 2011-му стрімінговий сервіс за підпискою почав випуск оригінальних програм.
Американський інтернет-сервіс Disney+ у форматі «відео за запитом» працює з 2019 року. Через пʼять років Disney обігнала Netflix за кількістю клієнтів потокового мовлення. Disney додала 14,4 млн клієнтів до Disney+, випустивши «Обі-Ван Кенобі» із серії «Зоряних війн» та «Міс Марвел».
У серпні 2022 року в корпорації Walt Disney нарахували 221,1 млн підписок та вирішили підвищити ціни на перегляд Disney+ і Hulu без реклами, у Netflix повідомили про 220,7 млн передплатників.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.