Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Нова пошта» до осені мала зайти у 18 нових країн, змогла – лише в чотири. Що стало на заваді та чи змусить це найбільшу поштову компанію країни відмовитись від плану експансії?

4 хв читання

«Нова пошта», Климов і Поперешнюк /колаж Анастасія Решетнік

До вересня «Нова пошта» планувала зайти у 18 нових країн, змогла – лише в чотири. Чому? Фото колаж Анастасія Решетнік

План «Нової пошти» до вересня 2024 року передбачав вихід на ринки 18 країн. На середину серпня його вдалося виконати на 22%. За рік група освоїть всього шість нових ринків. Forbes знайшов чотири можливі причини, чому експансія найбільшого поштового оператора України загальмувала. Чи змусить це компанію Вячеслава Клімова та Володимира Поперешнюка відмовитися від планів?

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

«Тримайте графік відкриття нових країн на наступний рік і завчасно готуйте посилки», – написав 11 листопада 2023-го співзасновник групи Nova Володимир Поперешнюк на своїй сторінці в Facebook та оприлюднив план групи на 2024 рік

До осені 2024-го відділення Nova Post мали з’явитися у 18 нових країнах, до кінця 2025 року – працювати на ринках 30 країн

Facebook Вячеслав Поперешнюк

Facebook Вячеслав Поперешнюк

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд