Війна змусила українців визначитися з геополітичними уподобаннями. До кого найгірше ставлення – передбачити неважко. Але що має робити країна, аби завоювати любов наших співгромадян? Річ не лише у грошах та військовій підтримці.
Новий номер журналу Forbes Україна
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: список 250 малих і середніх компаній, лідерство генерала Залужного, падіння мільярдера Жеваго, детальна історія Dnipo-M та загалом майже два десятки текстів.
У квітні Центр Разумкова опублікував соцопитування «Ставлення до іноземних держав». Неочевидні результати: США, які надали Україні майже стільки ж, як усі решта разом, – лише на дев’ятому місці. Forbes попросив ректора Київської школи економіки Тимофія Бріка дослідити, що впливає на любов українців.
«В українців є улюбленці: Польща, Литва, Латвія, Естонія. Ці країни надають найбільшу допомогу у відсотках від свого ВВП. Серед недругів РФ, Білорусь, Китай та Іран. Все, що між ними, виглядає змішано. Одразу після недругів ідуть незахідні країни – від Туреччини до Ізраїлю.
Ще одна проміжна група – це «західні партнери»: Німеччина, Франція, Словаччина, Чехія і США. У більшості випадків простежується зв’язок між підтримкою та позитивом. Наприклад, у кластері незахідних країн видно, що Японію українці люблять більше за Індію.
Але є винятки. Приміром, чехи і словаки витрачають так само багато, як литовці, і точно більше за британців, але вони не отримали такої ж любові. А Ізраїль має більшу підтримку за Японію. Угорщина має дуже негативне ставлення, хоч витрачає більше від ВВП, ніж Британія.
Любов українців залежить не лише від витрат, а й від загальної політики, дипломатичної та медійної підтримки. Українці добре розуміють, що режим Орбана не є дружнім до України. А США та Британія є великими друзями нашої держави. Щоб українці визнали тебе другом, потрібна комбінація: значні витрати від власного ВВП, дипломатична та людська підтримка».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.