Одесити Сергій Вельчев та Володимир Ревера двадцять років фанатіли темою електромобілів. У 2016-му перетворили хобі на бізнес – почали виробляти зарядки для електрокарів, що стали відомими на трьох континентах. Як компанія Ecofactor підкорює ринки Європи та Азії?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Влітку 2018 року одеська компанія Ecofactor отримала листа від водоканалу Іспанії. Прохання – підлаштувати онлайн-програму для зарядних станцій під їхній електротранспорт. «Ми домовились про дзвінок і зробили це за добу», – розповідає співзасновник Ecofactor Сергій Вельчев, 38.
В 2024-му компанія експортує зарядки в одинадцять країн. Ecofactor стала найбільшим постачальником програмного забезпечення в Узбекистані, зазначає експерт електромобільної галузі Вадим Ігнатов. Масштабування прискорила велика війна, визнають засновники. Виторг компанії зріс з 12 млн грн у 2021 році до 74,7 млн грн торік, за даними компанії. З експорту Ecofactor отримує 30% продажів.
Як українські ентузіасти конкурують із китайськими виробниками і знаходять замовників по світу?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.