Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Продали 2000 фігурок, динаміка – плюс 250%». Як українські підприємці заробляють на лихоманці навколо іграшки Лабубу

5 хв читання

Лабубу /Getty Images

Іграшка Лабубу підкорює український ринок, за місяць підприємці продають сотні схожих фігурок Фото Getty Images

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:40 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:40

Випущена понад пʼять років тому, іграшкова фігурка «Лабубу» стала популярною лише у 2024–2025 роках завдяки соцмережам. Про неї розказують співачки Ріанна і Дуа Ліпа, модель і ведуча Кім Кардашʼян, футболіст Девід Бекхем. Як українські підприємці підхопили тренд та скільки на ньому заробляють?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

За місяць продажів виторг збільшився на 15%, а якщо врахувати супутні покупки – ріст близько 30%, розповідає Євген Васютін, керівник мережі магазинів аксесуарів A-SHOP, який вже місяць продає фігурки в стилі лабубу ціною 650–850 грн. Маржинальність – близько 40%, говорить Олексій Гулий, співвласник мережі «Техно Їжак», в якій фігурки продаються з 19 травня. 

«Оригінальних лабубу, які офіційно ввезені в Україну, немає», – говорить Павло Овчинніков, співвласник та СЕО групи компаній Kiddisvit. Його компанія не є дистрибʼютором фігурок Pop Mart, натомість збирається запропонувати альтернативу.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні