Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Бізнес-мислення + кулемет Browning. Велика війна підштовхує підприємців змінювати профіль власних бізнесів на miltech. Forbes зібрав три успішні кейси

6 хв читання

Павло Гайдай майже 20 років займався логістикою. Війна мотивувала стати розробником убивць «Шахедів». /Олег Сидоряка

Павло Гайдай майже 20 років займався логістикою. Війна мотивувала стати розробником убивць «Шахедів». Фото Олег Сидоряка

Зброю та військове обладнання для Сил оборони виготовляють айтівці, медики, логісти тощо. Як у них виходить? Три історії.

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

Офіс компанії Burevii більше схожий на польовий штаб підрозділу радистів: усюди розібрані радіостанції, тубуси від ПТРК, біля шафи – гітара, на стіні – прапори Сил оборони.

Засновник компанії Віктор (прізвище не називаємо з міркувань безпеки. – Forbes) до великої війни 15 років облаштовував «розумні» будинки, але з початком вторгнення радикально змінив профіль бізнесу і тепер виробляє засоби живлення та автоматизовані системи для ЗСУ.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд