Юджин Канг Country Archer /Forbes
Категорія
Компанії
Дата

Як любов Юджина Канга до ласування мʼясними снеками переросла в компанію з оцінкою у $300 млн, а його самого зробила учасником списку Forbes «30 до 30»

5 хв читання

Юджин Канг, власник Country Archer Фото Forbes

Юджин Канг у дитинстві підробляв на заправці батьків, принагідно безплатно ласуючи вʼяленим мʼясом, яке там продавалося. Сьогодні він сам виробляє цю закуску, виробництво якої має один із найвищих темпів зростання у США.

Понад 13 років тому Юджин Канг купив бренд вʼяленого мʼяса Country Archer за $500 000. Сьогодні він є пʼятою найбільшою компанією цього профілю в США і єдиною, яка виробляє корисний варіант цієї закуски. «Джеркі», як цей снек називають американці, від Country Archer виробляється з мʼяса корів, яких годують травою, містить невелику кількість цукру та жодних антибіотиків. Він створює гідну конкуренцію брендам Jack Links і Slim Jim.

Каліфорнійський завод Country Archer виготовляє приблизно 10 000 кг вʼяленого мʼяса на день або близько 230 000 на місяць. 

З річним виторгом понад $100 млн компанія досягнула поворотного моменту. В харчовій індустрії, коли компанія показує девʼятизначний виторг, вона зазвичай стає публічною або її купують. Враховуючи, що компанія Канга торік зросла на 49%, вона є ласою здобиччю для гравців індустрії. 

Але зростання Country Archer не припиняється, і вона швидко наздоганяє свого найближчого великого конкурента, орегонську Tillamook Country Smoker, у якої $140 млн річних продажів. Та не ця компанія є найбільшим конкурентом Канга. Ця роль дісталася Jack Links, у якої близько $1 млрд річного виторгу, і Slim Jim зі скромнішими $500 млн.

Індустрію мʼясних снеків оцінюють у $4,5 млрд, а сім з 10 американців минулого року купували собі цю закуску. Канг хоче вирізнятися серед конкурентів внаслідок автентичного і кориснішого варіанта джеркі, який буде утримувати позиції на ринку не один десяток років. «Мрію бачити продукти Country Archer у кожному магазинчику», — заявляє Канг, гендиректор компанії.

Але йому знадобиться багато готівки, щоб позмагатися із грошовитими брендами типу Slim Jim, який належить продовольчому гіганту ConAgra ($12 млрд). Принаймні Country Archer ефективно використовує капітал і є прибутковою – приблизно $30 млн річного прибутку. Компанія власним коштом фінансує розширення виробництва, розповів Канг.

Корисні снеки на підйомі

Юджин Канг — син південнокорейських іммігрантів-власників заправки у пустелі Південної Каліфорнії. З мʼясними закусками він познайомився вперше, коли допомагав батькам у магазинчику при заправці розкладати товар.

Кангу і його бізнес-партнерці, якою стала його тітка Сьюзен, належить 50% Country Archer. А решта — фірмі приватного капіталу Monogram Capital, яка підтримує компанію з 2016-го. За останні сім років Monogram інвестувала в Country Archer близько $30 млн. Більше компанії залучати інвестиції не потрібно, а Forbes оцінює її у принаймні $300 млн.

Якщо Country Archer продовжить стабільно зростати, її продаж може бути не за горами. Така компанія, як Mars, яка бачить своє майбутнє в корисних снеках, відходячи від солодких батончиків, може зацікавитися корисними мʼясними закусками Country Archer. Канг говорить, що продавати його дітище немає нагальної потреби, але він розгляне угоду, яка дасть можливість його компанії зростати. 

Country Archer снеки /з офіційної Facebook сторінки Country Archer

з офіційної Facebook сторінки Country Archer

Бренд Country Archer став яскравою зіркою сегменту мʼясних снеків, який переживає не найкращі часи. Загальні продажі джеркі впали на понад 4% за попередній рік, бо покупці замовляють їх все менше. 

А от мʼясні палички та джеркі від Country Archer можуть похвалитися зростанням попиту і навіть тим, що переманюють покупців від інших снеків: серед нових споживачів, які обрали вʼялене мʼясо, близько 16% перейшли з чипсів, 12% — з протеїнових батончиків, і 9% — із горіхових сумішей, говорить дослідження продажів продовольчих магазинів.

Корисні джеркі від Country Archer обирають як традиційні ритейлери, так і кінотеатри, магазини товарів для активного відпочинку, і навіть мережі готелів, приміром, Hilton і Marriott.

Знайомство з джеркі

У 1981 році 17-річний Вільям Канг, батько Юджина, переїхав з Південної Кореї до Каліфорнії. Наступного року переконав власника невеликої заправки у містечку Палмдейл, де він працював, передати її йому в лізинг. Вільям міг залишити собі заклад за умови, що отримає з нього прибуток. 

Батьку Юджина вдалося заробити $25 000, які він використав на покупку власного магазину. Згодом купив ще три заправки, а Юджин з дитинства отримував уроки управління родинним бізнесом. Тоді ж він познайомився зі своїми майбутніми головними конкурентами, які працюють на ринку не одне десятиліття. 

Під час роботи в магазині батьків він любив ласувати мʼясними снеками, але отримував за це на горіхи, бо ці ласощі дуже дорогі. Канг пригадує, як мама казала йому не їсти джеркі, бо саме на них виходило найкраще заробляти.

Саме дитяча любов до закусок із вʼяленого мʼяса перевернула його життя під час поїздки до Великого каньйону, коли Кангу було років 20. На одній із зупинок в Каліфорнії Канг купив крафтове джеркі, яке виробляв мʼясник Селестіно Мірарчі, і це був «найсмачніший мʼясний снек», який він коли-небудь куштував.

Джеркі був настільки божественний, що Канг пішов з коледжу, щоб зробити з нього повноцінний бізнес. У 2011-му разом із тіткою Сьюзен він викупив справу Мірарчі, якому було 77 і чиї діти не були зацікавлені у продовженні батьківської справи із річними продажами близько $300 000. Бізнес-партнери заплатили мʼясникові $500 000, взявши кредит для малого бізнесу.

Тоді у компанії не було назви, але «Country Archer» було написано на стіні будівлі, в якій 10 працівників Мірарчі вручну нарізали мʼясо для майбутніх снеків. Тож Канг вирішив так і назвати компанію. Молодий підприємець рік був учнем Мірарчі, щоб опанувати мистецтво виробництва джеркі. За два роки після такого навчання помер Мірарчі – саме в пік механізації виробництва снеків. 

«Те, що ви зараз бачите, – це кульмінації 13 років спроб і помилок», – розповідає Канг.

У середині 2010-х Канг задумався про продаж свого молодого бізнесу, але його відмовив батько. Канг розповів батьку, що його конкурента, Krave, купила Hershey за $300 000 млн, що вшестеро більше за виторг купленої компанії, а вона ж навіть не була прибутковою. Батьку Канга це не вкладалося в голові: якщо компанія неприбуткова, то як же вона працює?

«Його принципи назавжди закарбувався у мене в мозку: відповідальність і фіскальна надійність», – пригадує Канг.

Про маркетинг він також не забував. Коли його бренд вийшов у світ, він скористався стратегією Red Bull, яка на початку свого існування привозила незалежним магазинам брендовані безплатні холодильники, з яких ті й продавали енергетики. Канг замовив окремі брендовані полиці Country Archer для продажу його снеків і почав давати їх магазинам, які б інакше не стали забирати місце у більш відомих виробників. «Я виріс у цьому середовищі. Мої батьки обожнювали безплатні штучки», – пояснює Канг.

Ключ до успіху бренду

Розуміння того, що товар завжди має бути на видноті, щоб його купували, неабияк сприяло успіху молодої компанії. Коли Канг потрапив до списку Forbes «30 до 30» у 2019-му, мʼясні снеки Country Archer продавалися у 25 000 магазинах у США, серед яких мережі Starbucks і Whole Foods, і вони тільки-но вийшли на ринок Канади. Того року компанія наближалася до виторгу в $35 млн.

Country Archer /з офіційної Facebook сторінки Country Archer

з офіційної Facebook сторінки Country Archer

Багато конкурентів Канга в категорії корисних джеркі посипалися або перебувають на порозі провалу. У складі Hershey вже згадана Krave не мала успіху, тож її засновник викупив її у 2020-му, хоч це і не надто покращило справи. Stryve, яка стала публічною у 2021-му, нині є неприбутковою, а її акції продаються за копійки.

Ключем до відносно швидко зростання Country Archer в час, коли її конкуренти програють, став розвиток кількох різновидів снеків. Її джеркі нині поступаються за популярністю мʼясним паличкам компанії, які виробляє підрядник у Міссурі й Айові, хоч компанія цього і не очікувала.

«За останні 10 років Country Archer перетворив категорію преміальних мʼясних закусок з нішевого сегмента на потужний двигун зростання, – каже Бред Барнгорн, колишній член ради Krave і нинішній член ради Country Archer. – Компанія не відступає від мʼяса корів, яких годують травою, обирає лише натуральні інгредієнти і пропонує сміливі смаки. Все це робить Country Archer лідером серед виробників корисних снеків.»

Далі Канг хоче зробити свої мʼясні закуски ще кориснішими. Скоро на полицях магазинів зʼявляться бізонячі джеркі, а також компанія запускає виробництво паличок із різних органів, таких як серце і печінка.

Цього року продажі Country Archer можуть вирости вдвічі, а Канг вважає, що можливо і втричі. Справжньою перевіркою для компанії стане поява товарів компанії у ще більшій кількості мінімаркетів, шинках та заправних станціях. «Заправки вже на горизонті, – каже Канг. – Ми хочемо подолати цей пагорб і дослідити нові можливості».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд