Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Складний сезон». Після вдалого минулого року на телебаченні впали продажі реклами. До чого тут Трамп?

5 хв читання

Реклама ТБ СТБ ICTV 1+1 /колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

Продаж реклами на телевізійному ринку падає Фото колаж Аліна Кохан для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

07:14 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 07:14

За перші чотири місяці 2025 року телегрупи не розпродали майже чверть рекламного часу. У чому причина і що будуть робити телевізійні сейлз-хауси

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні