З 1 квітня в Україні має запрацювати нова система закупівель і постачання продуктів харчування до армії. Напередодні Міноборони та «Державний оператор тилу» презентували її на зустрічі з 12 найбільшими ритейл-мережами країни. Це вже друга спроба держави. Чому бізнес з осторогою дивиться на нову можливість
На початку лютого Міністерство оборони разом з «Державним оператором тилу» (ДОТ) покликало ритейлерів обговорити нові моделі закупівель і постачання для Збройних Сил України. Головна задача – «залучити чесний бізнес до безперервного та якісного харчування бійців», йдеться у повідомленні Міноборони.
«Нам потрібен однаковий стандарт якості. Мережі супермаркетів можуть його забезпечити», – каже заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.