Які якості лідера дають змогу СЕО створювати ефективні команди? Старший партнер Korn Ferry Роман Бондар дослідив стиль управління керівників найбільших компаній України і виділив чотири макрокомпоненти, які вирізняють видатного СЕО. Вийшов актуальний гід для лідерів
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
(Лю+Рз+Ам+Рт)Дв*Пр і поділити на Ха*То*Нв. Ось так виглядає формула ідеального лідера. Де Лю – людяність як чеснота добросердя; Рз – результат як фокус на чіткі та прозорі цілі; Ам – амбіційність як прагнення до досягнень; Рт – розвиток як жага нових знань; Дв – довіра як упевненість у щирості намірів; Пр – призначення як визначений сенс існування бізнесу; Ха – хаос як ступінь безладу та невизначеності; То – токсичність як ступінь гниття корпкультури; Нв – невігластво як ступінь дурості.
Визначені вище чесноти та демони лідера – це якості, що дають змогу СЕО створювати ефективні команди. Ми зробили спробу виділити подібні риси в керівників найбільших українських компаній.
Поговорили з шістьма CEO: Андрієм Обрізаном із фармацевтичної компанії «Дарниця», головою правління Райффайзен Банк Аваль Олександром Писаруком, Михайлом Шелембою з «Датагруп», Ігорем Хижняком із Comfy, Олегом Хайдакіним із Carlsberg Ukraine та CEO Nemiroff Юрієм Сорочинським.
Через серію інтервʼю ми виявили чотири макрокомпоненти, які вирізняють видатного СЕО: створення драйву, прагнення до результату, турбота про людей та народження сенсів. Формула описує деталі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.