Які якості лідера дають змогу СЕО створювати ефективні команди? Старший партнер Korn Ferry Роман Бондар дослідив стиль управління керівників найбільших компаній України і виділив чотири макрокомпоненти, які вирізняють видатного СЕО. Вийшов актуальний гід для лідерів
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
(Лю+Рз+Ам+Рт)Дв*Пр і поділити на Ха*То*Нв. Ось так виглядає формула ідеального лідера. Де Лю – людяність як чеснота добросердя; Рз – результат як фокус на чіткі та прозорі цілі; Ам – амбіційність як прагнення до досягнень; Рт – розвиток як жага нових знань; Дв – довіра як упевненість у щирості намірів; Пр – призначення як визначений сенс існування бізнесу; Ха – хаос як ступінь безладу та невизначеності; То – токсичність як ступінь гниття корпкультури; Нв – невігластво як ступінь дурості.
Визначені вище чесноти та демони лідера – це якості, що дають змогу СЕО створювати ефективні команди. Ми зробили спробу виділити подібні риси в керівників найбільших українських компаній.
Поговорили з шістьма CEO: Андрієм Обрізаном із фармацевтичної компанії «Дарниця», головою правління Райффайзен Банк Аваль Олександром Писаруком, Михайлом Шелембою з «Датагруп», Ігорем Хижняком із Comfy, Олегом Хайдакіним із Carlsberg Ukraine та CEO Nemiroff Юрієм Сорочинським.
Через серію інтервʼю ми виявили чотири макрокомпоненти, які вирізняють видатного СЕО: створення драйву, прагнення до результату, турбота про людей та народження сенсів. Формула описує деталі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.