За дев'ять років бренд одягу One by One виріс із Instagram-сторінки до компанії на 300 співробітників і річним виторгом понад 220 млн грн. У планах на 2024-й – 500 млн грн і експансія до Польщі. Стабільне зростання забезпечують власне гнучке виробництво й нестандартний маркетинг. Розповідаємо історію учасника рейтингу Next 250 2.0 від Forbes Ukraine
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Березень 2022-го. Мас-маркет бренд One by One запускає у продаж нову капсульну колекцію. Поки на частині виробництва відшивали теплий одяг для військових, на іншій – виготовляли футболки та світшоти з патріотичними гаслами. «У нас є всі потужності – самі шиємо, самі принтуємо, – каже засновниця One by One Лідія Сметана. – Коли інші бренди тільки шукали, як запуститися, ми вже продавали».
У перший рік великої війни виторг бренду зріс у 1,2 раза. Ще за рік – удвічі: компанія закінчила 2023-й із показником 229 млн грн, за даними One by One (Forbes отримав підтвердження). За час повномасштабного вторгнення мережа виросла з шести до 21 магазину.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.