За дев'ять років бренд одягу One by One виріс із Instagram-сторінки до компанії на 300 співробітників і річним виторгом понад 220 млн грн. У планах на 2024-й – 500 млн грн і експансія до Польщі. Стабільне зростання забезпечують власне гнучке виробництво й нестандартний маркетинг. Розповідаємо історію учасника рейтингу Next 250 2.0 від Forbes Ukraine
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Березень 2022-го. Мас-маркет бренд One by One запускає у продаж нову капсульну колекцію. Поки на частині виробництва відшивали теплий одяг для військових, на іншій – виготовляли футболки та світшоти з патріотичними гаслами. «У нас є всі потужності – самі шиємо, самі принтуємо, – каже засновниця One by One Лідія Сметана. – Коли інші бренди тільки шукали, як запуститися, ми вже продавали».
У перший рік великої війни виторг бренду зріс у 1,2 раза. Ще за рік – удвічі: компанія закінчила 2023-й із показником 229 млн грн, за даними One by One (Forbes отримав підтвердження). За час повномасштабного вторгнення мережа виросла з шести до 21 магазину.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.