Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

21 магазин – лише початок. Бренд одягу One by One у 2023-му зріс удвічі, а тепер виходить на ринок Польщі. У чому секрет?

4 хв читання

бренд One by One /фото надане One by One

За дев'ять років український бренд одягу One by One виріс із Instagram-сторінки до компанії із 300 співробітниками і річним виторгом понад 220 млн грн. Як це вдалося? Фото фото надане One by One

За дев'ять років бренд одягу One by One виріс із Instagram-сторінки до компанії на 300 співробітників і річним виторгом понад 220 млн грн. У планах на 2024-й – 500 млн грн і експансія до Польщі. Стабільне зростання забезпечують власне гнучке виробництво й нестандартний маркетинг. Розповідаємо історію учасника рейтингу Next 250 2.0 від Forbes Ukraine

Березень 2022-го. Мас-маркет бренд One by One запускає у продаж нову капсульну колекцію. Поки на частині виробництва відшивали теплий одяг для військових, на іншій – виготовляли футболки та світшоти з патріотичними гаслами. «У нас є всі потужності – самі шиємо, самі принтуємо, – каже засновниця One by One Лідія Сметана. – Коли інші бренди тільки шукали, як запуститися, ми вже продавали».

У перший рік великої війни виторг бренду зріс у 1,2 раза. Ще за рік – удвічі: компанія закінчила 2023-й із показником 229 млн грн, за даними One by One (Forbes отримав підтвердження). За час повномасштабного вторгнення мережа виросла з шести до 21 магазину.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд