Гамбіт Netflix. Як серіал «Ферзевий гамбіт» змусив українців купувати шахи /Phil Bray/Netflix
Категорія
Життя
Дата

Гамбіт Netflix. Як серіал «Ферзевий гамбіт» змусив українців купувати шахи

1 хв читання

Phil Bray/Netflix

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Мінісеріал Netflix The Queen’s Gambit, що вийшов у жовтні 2020 року, став справжнім блокбастером. Протягом місяця стрічку про сироту, яка стає зіркою шахів, подивилися 62 млн домогосподарств, а на ресурсі Rotten Tomatoes він отримав 99% схвальних відгуків.

Вихід серіалу помітно посилив інтерес до шахів. Кількість Google‑запитів купівлі шахів зросла до максимуму за останні роки і в усьому світі, і в Україні (сумарно українською та російською мовами).

Запити конвертуються в реальні покупки. Продажі шахових наборів зросли в жовтні в 2,7 раза, як порівняти з аналогічним місяцем минулого року, а в листопаді – більш ніж в 11 разів, каже Мері Хігбі, директор з маркетингу Goliath Games, третього за величиною виробника ігор та іграшок у Північній Америці. А в українському інтернет‑магазині chess‑stock.com продажі в грудні виросли в два рази, порівнюючи з тим же періодом 2019 року.

«Стало продаватися більше шахових наборів і книжок категорії «шахи для початківців», – говорить один із засновників магазину, міжнародний майстер спорту з шахів Володимир Вусатюк, який веде цей бізнес разом з іншим майстром Артуром Роєнком. 

Інфографіка Леонід Лукашенко

Інфографіка Леонід Лукашенко

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд