Гамбіт Netflix. Як серіал «Ферзевий гамбіт» змусив українців купувати шахи /Phil Bray/Netflix
Категорія
Життя
Дата

Гамбіт Netflix. Як серіал «Ферзевий гамбіт» змусив українців купувати шахи

Phil Bray/Netflix

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Мінісеріал Netflix The Queen’s Gambit, що вийшов у жовтні 2020 року, став справжнім блокбастером. Протягом місяця стрічку про сироту, яка стає зіркою шахів, подивилися 62 млн домогосподарств, а на ресурсі Rotten Tomatoes він отримав 99% схвальних відгуків.

Вихід серіалу помітно посилив інтерес до шахів. Кількість Google‑запитів купівлі шахів зросла до максимуму за останні роки і в усьому світі, і в Україні (сумарно українською та російською мовами).

Запити конвертуються в реальні покупки. Продажі шахових наборів зросли в жовтні в 2,7 раза, як порівняти з аналогічним місяцем минулого року, а в листопаді – більш ніж в 11 разів, каже Мері Хігбі, директор з маркетингу Goliath Games, третього за величиною виробника ігор та іграшок у Північній Америці. А в українському інтернет‑магазині chess‑stock.com продажі в грудні виросли в два рази, порівнюючи з тим же періодом 2019 року.

«Стало продаватися більше шахових наборів і книжок категорії «шахи для початківців», – говорить один із засновників магазину, міжнародний майстер спорту з шахів Володимир Вусатюк, який веде цей бізнес разом з іншим майстром Артуром Роєнком. 

Інфографіка Леонід Лукашенко

Інфографіка Леонід Лукашенко

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні