Бренд прикрас «Цвіте Терен» навчився заробляти в Україні десятки мільйонів гривень на керамічних аксесуарах. Чи готовий він до експансії за кордон?
Вечір 14 січня 2023 року. Бренд «Цвіте Терен» отримав замовлення на прикрасу з двома білими птахами. Клієнтка хотіла придбати її у пам’ять про рідних, загиблих того дня під час ракетного удару по Дніпру. «Плакав увесь офіс», – згадує засновниця бренда Ольга Остапенко, 29.
Білосніжна порцелянова пташка з колекції «Мирні» – знаковий виріб «Цвіте Терен». Перші десять прикрас Остапенко виставила на продаж за два дні до початку великої війни. Розкупили – за годину. На цьому історія могла б закінчитися: виробництво зупинилося, Остапенко переїхала з Києва на захід України.
Але клієнтам запамʼятались прикраси. «Про пташок постійно запитували в Instagram, і це стало поштовхом відновити роботу», – каже підприємиця. Коли команда налагодила виробництво у Львові у травні 2022-го, то отримала сотню передзамовлень за тиждень.
У 2023 році виторг «Цвіте Терен» – 78,7 млн грн, говорить СЕО компанії Андрій Бубела, 35. Зростання становило майже 22 рази порівняно з попереднім роком. «Їх можна сміливо назвати бренд-феноменом, – вважає СЕО ювелірного бренду Zarina Заріна Нетовкіна. – Вистрілили у дуже короткий термін».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.