Бренд прикрас «Цвіте Терен» навчився заробляти в Україні десятки мільйонів гривень на керамічних аксесуарах. Чи готовий він до експансії за кордон?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Вечір 14 січня 2023 року. Бренд «Цвіте Терен» отримав замовлення на прикрасу з двома білими птахами. Клієнтка хотіла придбати її у пам’ять про рідних, загиблих того дня під час ракетного удару по Дніпру. «Плакав увесь офіс», – згадує засновниця бренда Ольга Остапенко, 29.
Білосніжна порцелянова пташка з колекції «Мирні» – знаковий виріб «Цвіте Терен». Перші десять прикрас Остапенко виставила на продаж за два дні до початку великої війни. Розкупили – за годину. На цьому історія могла б закінчитися: виробництво зупинилося, Остапенко переїхала з Києва на захід України.
Але клієнтам запамʼятались прикраси. «Про пташок постійно запитували в Instagram, і це стало поштовхом відновити роботу», – каже підприємиця. Коли команда налагодила виробництво у Львові у травні 2022-го, то отримала сотню передзамовлень за тиждень.
Білосніжна порцелянова пташка з колекції «Мирні» – знаковий виріб «Цвіте Терен». Фото надано пресслужбою
У 2023 році виторг «Цвіте Терен» – 78,7 млн грн, говорить СЕО компанії Андрій Бубела, 35. Зростання становило майже 22 рази порівняно з попереднім роком. «Їх можна сміливо назвати бренд-феноменом, – вважає СЕО ювелірного бренду Zarina Заріна Нетовкіна. – Вистрілили у дуже короткий термін».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.