Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

«Рівень щастя зростав у 3,5 раза». Київська виставка «Третє дихання» зібрала понад 110 000 відвідувачів за місяць. Скільки вона принесла організаторам?

3 хв читання

виставка Третє дихання /Facebook-сторінка Ярослави Гресь

Над проєктом «Третє дихання» працювала команда з 200 людей майже протягом року. Які результати виставки? Фото Facebook-сторінка Ярослави Гресь

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:49 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:49

Упродовж травня до будівлі комплексу M82 на Межигірській щодня вишиковувалися тисячні черги. Магнітом стала виставка «Третє дихання», створена компанією Mastercard і комунікаційною агенцією Gres Todorchuk. 4000 м² експозиції присвятили темі емоцій і почуттів. Результат – 110 000 відвідувачів і 5,3 млн грн, зібраних на благодійність. Яку касу отримала виставка?

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні