Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

«Рівень щастя зростав у 3,5 раза». Київська виставка «Третє дихання» зібрала понад 110 000 відвідувачів за місяць. Скільки вона принесла організаторам?

3 хв читання

виставка Третє дихання /Facebook-сторінка Ярослави Гресь

Над проєктом «Третє дихання» працювала команда з 200 людей майже протягом року. Які результати виставки? Фото Facebook-сторінка Ярослави Гресь

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:49 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:49

Упродовж травня до будівлі комплексу M82 на Межигірській щодня вишиковувалися тисячні черги. Магнітом стала виставка «Третє дихання», створена компанією Mastercard і комунікаційною агенцією Gres Todorchuk. 4000 м² експозиції присвятили темі емоцій і почуттів. Результат – 110 000 відвідувачів і 5,3 млн грн, зібраних на благодійність. Яку касу отримала виставка?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні