Через суспільний резонанс навколо бронювання від мобілізації працівників Glovo, Visa та Favbet Кабмін буде змінювати процедуру та критерії для отримання броні. Що може змінитися? І чому електронне та економічне бронювання зависло між Кабміном, Генштабом і Радою?
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
З початку року в Кабміні, Раді та Офісі президента (ОП) обговорюють різні формати економічного та електронного бронювання від мобілізації, зокрема й через портал «Дія». Після резонансу, викликаного бронюванням працівників Glovo, Visa, Favbet та ще трьох технологічних компаній, постанову Кабміну, яка регулює цей процес, змінять, анонсувала у Facebook перша віцепремʼєрка та міністерка економіки Юлія Свириденко.
Ще у квітні Мінцифри визначило ці компанії критичними, а Мінекономіки видало наказ про бронювання. Після того, як інформація стала публічною, бронь скасували. «Питання щодо доцільності бронювання окремих компаній чи секторів не може ставити під загрозу всі бронювання для IT-галузі», – каже виконавча директорка спілки Diia.City United Наталія Микольська. Зараз заброньовано трохи більше 4000 айтівців, додає вона.
Як саме зміниться процедура – поки що остаточно невідомо. Ймовірно, вона стане складнішою. Дискусії навколо переведення процесу у цифровий формат та варіантів броні залежно від суми податків чи фіксованого платежу за працівника тривають. Ключова складність – позиція Генштабу.
Які кейси Glovo, Visa та Favbet можуть змінити підхід до бронювання інших компаній? Та чи чекати бізнесу більш істотних змін?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.