Категорія
Новини
Дата

Alibaba запросив бізнес протестувати чат-бота Tongyi Qianwen AI

1 хв читання

Технічний гігант Alibaba запропонував користувачам протестувати власний інструмент штучного інтелекту – чат-бота Tongyi Qianwen AI, пише Bloombеrg. Таким чином компанія намагається конкурувати з потужним ChatGPT від OpenAI.

Ключові факти

  • Підрозділ хмарних обчислень компанії пропонує коди запрошень деяким корпоративним клієнтам, щоб вони могли випробувати модель під назвою «Tongyi Qianwen». 
  • Назва, частково отримана від імені стародавнього філософа Мен-цзи, приблизно перекладається як «Істина з тисячі запитань». Веб-сайт сервісу Alibaba Cloud розроблено тільки китайською мовою, що дозволяє припустити, що його можна використовувати в першу чергу для обробки запитів рідною мовою гіганта електронної комерції.
  • Наступного вівторка, 11 квітня, Alibaba Cloud планує провести технологічний саміт у Пекіні, на якому головний виконавчий директор Даніель Чжан виступить із промовою, йдеться в окремій заяві компанії.
  • Акції Alibaba зросли на 2,5% у Гонконгу у четвер, 6 квітня, після новини про те, що китайський технологічний гігант планує запустити власний інструмент штучного інтелекту цього місяця. 
  • Акції низки китайських ШІ-компаній зросли цього тижня після повідомлень про випуск своїх власних інструментів штучного інтелекту. Ажіотаж у Китаї щодо місцевих конкурентів ChatGPT спровокований постачальником пошукових систем Baidu Inc., чий запуск Ernie Bot минулого місяця не справив враження на інвесторів.

Контекст

Засновник компанії Alibaba, мільярдер Джек Ма повернувся до Китаю з рідкісним публічним візитом, адже Пекін намагається відновити довіру до підприємницького класу після багаторічного тиску на технологічний сектор, пише Financial Times.

28 березня Alibaba Group повідомила, що планує розділитись на шість підрозділів і вивчає можливості лістингу для більшості з них, пише Reuters. Рішення ухвалили на тлі обіцянок Пекіна послабити широкомасштабні регулятивні заходи та підтримувати приватні підприємства.

Китайський конгломерат електронної комерції заявив, що найбільша реструктуризація за його 24-річну історію спричинить поділ на шість підрозділів: Cloud Intelligence Group, Taobao Tmall Commerce Group, Local Services Group, Cainiao Smart Logistics Group, Global Digital Commerce Group та Digital Media.

Alibaba здивував ринки, оголосивши 28 березня про плани розділити свою імперію вартістю $220 млрд на шість підрозділів, пише Bloomberg. Акції гіганта злетіли на 16% у Гонконгу, трохи більше ніж у Нью-Йорку, збільшивши ринкову вартість компанії на понад $30 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд