Категорія
Новини
Дата

Amazon планує відновити рекламу в Twitter і витратити на неї $100 млн – Business Insider

Гігант онлайн-торгівлі Amazon хоче відновити рекламу в Twitter на суму близько $100 млн на рік, пише Business Insider. Напередодні Apple повністю відновила розміщення реклами на платформі.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Згідно з повідомленням журналістки Зої Шиффер, Amazon чекав на «деякі налаштування безпеки» у Twitter, перш ніж повернутися.
  • Ця новина зʼявилася наступного дня після того, як Ілон Маск заявив, що Apple «повністю відновила» рекламу на платформі. Згодом Маск подякував рекламодавцям за те, що вони повернулися до Twitter.
  • За даними дослідницького центру Media Matters, половина зі 100 найбільших рекламодавців Twitter скоротила свої витрати за кілька днів після того, як Маск очолив Twitter.
  • Тільки цього року вони разом витратили $750 млн на рекламу в Twitter, що становить майже $2 млрд доходу компанії від реклами з 2020 року.
  • General Motors була одним із перших рекламодавців, які оголосили про призупинення реклами у Twitter. Конкурент Tesla заявив у жовтні, що має переглянути співпрацю з платформою під керівництвом Маска. Джерела The New York Times повідомили, що рішення було ухвалено через побоювання GM, що дані з Twitter можуть бути передані Tesla.
  • Хоча рекламодавці, що повернулися, можуть бути гарною новиною для Twitter, а проте внутрішні джерела повідомили The Times, що дохід від реклами за тиждень від 20 листопада виявився на 80% нижчим за очікування.

Контекст

Більшу частину доходів Twitter забезпечує реклама, але гучний прихід Ілона Маска з його заявами про радикальні зміни напружив бренди. Багато рекламодавців уже повідомили про те, що призупиняють рекламу на платформі.

General Mills, Audi, Pfizer і Mondelez International приєдналися до переліку брендів, які тимчасово зупинити свою рекламу в Twitter через те, що Ілон Маск став до керма медіакомпанії.

Деякі рекламодавці занепокоєні тим, що Маск може зменшити модерацію контенту. Це, на їхню думку, призведе до збільшення кількості сумнівного контенту на платформі. Інші ставлять свою рекламу на паузу через невпевненість у компанії, адже її топові керівники пішли або були звільнені, а Маск розглядає запровадження серйозних змін. Представники General Mills (власник брендів Cheerios, Bisquick і Häagen-Dazs) і Audi в Америці підтвердили цю інформацію.

Деякі керівники рекламних агентств сказали, що охоче приймуть будь-які вдосконалення від Маска, який зарекомендував себе успішним бізнесменом. Доходи компанії здебільшого залежать від реклами, але, згідно з Insider Intelligence, на платформу припадає лише близько 1,1% витрат на цифрову рекламу в США.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні