Категорія
Новини
Дата

Facebook розробляє аналог соцмережі Clubhouse, – The New York Times

1 хв читання

Компанія Facebook займається розробкою сервісу аудіочатів, який схожий на популярну соцмережу Clubhouse. Facebook прагне розширюватися в нових формах спілкування, пише The New York Times з посиланням на джерела.

Ключові факти

  • Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг 4 лютого зареєструвався в Clubhouse. Того ж дня він узяв участь у шоу The Good Time Show, яке транслювали для користувачів соцмережі.
  • Після цього керівництво Facebook доручило співробітникам створити аналогічний продукт.
  • Нині сервіс аудіочатів від Facebook знаходиться на ранньому етапі розробки.

Контекст

Facebook має досвід у гонитві за популярними трендами, купуючи перспективні стартап-проєкти. Врешті її частиною стали соцмережа Instagram, месенджер WhatsApp, а також розробник гарнітур віртуальної реальності Oculus.

Окрім того, Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які з'являються в інших. Наприклад, у 2016 році в Instagram з'явилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також, коли минулого року став популярним сервіс відеоконференцій Zoom, Facebook випустила на ринок власний аналог під назвою Rooms.

Соцмережа Clubhouse, заснована у минулому році підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення.

У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск та ін.

Важливі цифри

За даними засновників соцмережі, нині Clubhouse має 2 млн щотижневих користувачів. За даними PitchBook, у січні Clubhouse залучила $100 млн інвестицій при оцінці компанії в $1 млрд. У минулому році її оцінювали в $100 млн. За заявою компанії, серед її інвесторів понад 180 компаній.

Цікавий факт

8 січня соцмережу Clubhouse було заблоковано в Китаї. Причиною цього стало обговорення політики країни щодо Гонконгу, Тайваню, переслідування уйгурів та інші табуйовані теми.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд