На початку липня мережа магазинів «Фокстрот» запустила новий центральний склад у Київській області. За рахунок зміни місця розташування ритейлер зміг розширити складські потужності з 22 000 до 28 000 кв. м з можливістю регулювати їхній обсяг відповідно до сезонності і обсягів товару, повідомляє пресслужба мережі.
Деталі
- Замість знищеного у 2022 році центрального складу у Гостомелі, близько двох років центральний склад «Фокстрот» працював у с.Колонщина на Київщині. Його площа становила 22 000 кв. м, повідомляє пресслужба компанії.
- Влітку 2023 року, з активним ростом попиту на ринку побутової техніки, компанія стикнулася з нестачею складських потужностей, зазначив директор з логістики мережі «Фокстрот» Вадим Осинський.
- Він також повідомив, що цьогоріч у мережі розширюється асортимент з 60 000 до 90 000 SKU профільних товарів і з 15 000 до 130 000 SKU – непрофільних. Безпосередньо для розміщення на складі – з 1 300 до 8 000 одиниць.
- Завдяки переїзду складу на нову локацію в компанії розраховують збільшити пропускну спроможність для забезпечення товарами фізичних магазинів і доставкий на наступний день у порівнянні з 5-7 днями до цього.
- Щомісяця на Foxtrot.ua планують додавати по 15 000-20 000 нових найменувань. Поповнення непрофільного асортименту буде стосуватись таких категорій, як сад-город, електроінструмент, побутова хімія (драгері), туризм та спорт, товари для дітей.
- «У побудові складської логістики ми відійшли від парадигми, коли на певний період року до основного складу ще додатково орендували партнерські площі, щоб забезпечити безперебійний прийом і відвантаження товару», – додав Осинський.
Контекст
Техноритейлер «Фокстрот» – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки і електроніки в Україні. Компанія оперує 124 працюючими магазинами у 67 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську, Слов’янську і Покровську, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком.
На початку великої війни основний склад «Фокстроту» під Києвом ущент вигорів після влучання снаряду. Через втрату ритейлер скоротив інвестиції у свій e-commerce, зосередившись на оптимізації внутрішніх процесів. Сума збитків компанії від війни складає близько 1 млрд грн, розповідав Forbes Ukraine у листопаді 2023 року CEO мережі Олексій Зозуля.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.