Один з найбільших інвестбанків світу – американський Goldman Sachs – заробить $92 млн за консультування виробника чипсів Kellanova щодо продажу компанії американському харчовому гіганту Mars за $36 млрд, пише FT. Такий гонорар Goldman свідчить про оптимізм на Волл-стріт щодо активності на ринку M&A після двох років затишшя.
Угода про поглинання Kellanova компанією Mars має стати однією з найбільших за останні два роки.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Навіть за мірками Волл-стріт гонорар Goldman є величезним, особливо з огляду на розмір угоди, зазначило видання.
- Угода Mars з Kellanova вартістю $36 млрд – найбільше злиття у США, оголошене цього року. Водночас більші угоди, укладені минулого року, принесли менші комісійні для банків-учасників, пише FT.
- Зокрема, Goldman керував процесом продажу Pioneer вартістю близько $65 млрд минулого року, заробивши для банку близько $46 млн, а також заробив $80 млн після продажу Hess Corp. компанії Chevron за $60 млрд.
- Компанія Lazard, яка консультувала раду директорів Kellanova щодо угоди, заробить $10 млн. Суми гонорару здебільшого залежить від успішного завершення угоди, зазначило видання.
- Високий гонорар Goldman вказує на зростаючий позитив на Волл-стріт, що укладання угод набирає обертів після складних двох років, зокрема, через високі ставки та агресивною політикою уряду США до антимонопольних питань.
Контекст
У серпні Mars Inc. погодилася купити виробника снеків Kellanova майже за $36 млрд,
Акціонери Kellanova отримають $83,50 за акцію готівкою.
Приєднання Kellanova має забезпечити Mars вихід на нові привабливі категорії закусок. Це додасть два нових бренди Pringles і Cheez-It до бізнесу Mars, який сьогодні включає 15 брендів.
Угода також має розширити портфель Mars Health & Wellness Snacking, додавши нові додаткові продукти, такі як RXBAR та NutriGrain. Всі бренди, активи та операції Kellanova, включаючи бренди закусок, пластівців, локшини, заморожених сніданків, включені до угоди.
Угоду планують закрити в першій половині 2025 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.