ТОВ «Мейнкаст», власником якого є Максим Кріппа, запускає два канали, які транслюватимуться на ОТТ-сервісах та серед кабельних операторів. Про це свідчать результати засідання Національної ради з питань теле- та радіомовлення 7 листопада 2024 року.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Канал «Maincast Sport» буде на спортивну тематику, а «Maincast» – на розважальну. Вони працюватимуть українською мовою 24 години на добу через технологію інтернет (ОТТ, IPTV). Водночас Maincast запускає і власну спортивну ОТТ-платформу «Maincast.tv».
- Запуск каналів запланований на 30 листопада 2024 року, сказав в інтерв`ю «Детектор медіа» співзасновник Maincast Віталій Волочай. «Наш основний вектор — розвиток українськомовних трансляцій, – каже він. – Ми будемо інвестувати в них ще більше коштів і зусиль команди».
- На каналі «Maincast Sport» планується транслювати українською мовою всі види спорту та міжнародні чемпіонати, де беруть участь українці, каже Волочай. «Згодом можливе розширення – ми думаємо над тим, щоб запустити трансляції польською мовою», – додає він.
- Спершу Maincast планує залучити аудиторію, а потім ставитиме paywall на преміум-контент. «Зараз ми у процесі переговорів і вибору дистриб’ютора», – каже Волочай. Мета каналів на найближчий рік – не прибуток від дистрибуції, а розширення аудиторії, додає він.
Контекст
Історія Maincast почалася у 2018 році, коли співзасновники майданчика для кіберспортивних трансляцій RuHub Віталій Волочай і Андрій Григор’єв покинули компанію, продавши свої частки. До них приєдналися головний продюсер конкурента Starladder Олександр Смаглюк і кібертренер Олексій Воронов. Запуск студійної частини коштував $800 000, розповідав Волочай в інтерв’ю AIN у 2018-му.
Своїх коштів було недостатньо. «Ми працювали з самого початку з Максимом Кріппою та його компанією — він був венчурним інвестором ще з 2018 року», – каже в інтерв`ю «Детектор медіа» Волочай.
24 лютого 2022-го орієнтований на пострадянські країни та російськомовну аудиторію Maincast розірвав спонсорські контракти із російськими компаніями. Ближче до осені 2022-го рекламодавці почали повертатися у кіберспорт. Maincast уклав чотири нових контракти з українськими клієнтами. Допоміг зліт попиту на трансляції кіберзмагань українською та телемарафон. Канал Maincast на цьому майданчику вийшов у трійку лідерів за переглядами CS:GO.




Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.