Китайський регулятор закінчив розслідування щодо сервісу таксі DiDi і ще двох компаній. Розслідування розпочалося рік тому, коли вони вийшли на IPO на американських біржах, не погодивши це з урядом. Про це пише The Wall Street Journal з посиланням на співрозмовників, знайомих із ситуацією.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові компанії
- Китайські регулятори планують повернути мобільні додатки DiDi у внутрішні магазини програм. Вони були видалені в липні минулого року, коли китайська влада розпочала розслідування щодо безпеки даних у DiDi, посилаючись на причини національної безпеки. За словами людей, скасування нової заборони користувачів і відновлення додатків можуть відбутися вже цього тижня.
- Влада також знімає обмеження на реєстрацію нових користувачів у додатках китайської логістичної платформи Full Truck Alliance та компанії з працевлаштування Kanzhun. Full Truck Alliance вже почав реєструвати нових користувачів.
- Компанії будуть оштрафовані й погодилися надати китайському уряду близько 1% своїх акцій — імовірно, це будуть золоті акції з особливими правами голосу.
Контекст
Ці три компанії вийшли на біржу в США в червні 2021 року й загалом залучили майже $7 млрд. DiDi Global, Full Truck Alliance і Kanzhun мали загальну ринкову капіталізацію близько $115 млрд у липні 2021 року, до того як китайський регулятор кібербезпеки розпочав розслідування.
Невдовзі після цього китайські інтернет-регулятори почали перевірку. Особливо сильно постраждала DiDi — вартість акції впала більш ніж на 60% з моменту IPO, внаслідок чого капіталізація знизилася приблизно на $38 млрд. Менше ніж через рік після розміщення своїх акцій у США, пекінська компанія вирішила зробити делістинг.
Зараз сукупна капіталізація Didi Global, Full Truck Alliance і Kanzhun становить близько $25 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.